Kleine storingen / irritaties

Bogardo

Nieuw lid
@RVW64 Ziet er bij me hetzelfde uit. De nummerplaat zit centraal met 2 schroeven mooi vast maar het uiteinde dus niet. De kit is om het schokken van de uiteinden tegen de carroserie tegen te gaan?:arghh:
 

CDK

Forumguru
Dat is waardeloos zeg @Schep, hopelijk wordt alles netjes verholpen en kan je snel een date inplannen voor je S3 en de werkplaats ;)
 

Monteurtje

Forumguru
Als ze daar geen kit hadden gedaan, rammelt elke keer als je de klep dicht doet de kentekenplaat. Wat ook irritatie oplevert. Er zitten wel schroefjes maar die zitten meer naar het midden. De houder gaat aan het uiteinde altijd naar buiten staan.
Je kan wel extra schroeven erin draaien. Maar dan beschadig je de lak. En gaat roesten. En met een beetje pech op den duur lekkage.
Iedereen doet het op hun eigen manier.
Beste is wat soepele houders die niet steeds terug willen naar de oorspronkelijke vorm.
 

Cordoba

Forumguru
Op de foto zie ik dat de uiteinden van het plaatwerk afstaan, dat zou ik hol willen noemen in plaats van bol.:pardon:

Tegen het rammelen en beschadigen van het lakwerk, kun je bijvoorbeeld ook iets van rubber onder de kentekenplaat lijmen: houdt de boel net een beetje onder spanning en voorkomt dat ie bij ieder hobbeltje tegen het plaatwerk komt. (voorkomen lakschade)
 

EdK

Forumguru
Word het niet eens tijd dat we hier net als bij de engelsen we overgaan op sticker kenteken platen...??
Hoe simpel en strak kan het dan zijn, plus geen opgehoopt vuil achter je plaat zoals nu..
 

RVW64

Lid
Als ze daar geen kit hadden gedaan, rammelt elke keer als je de klep dicht doet de kentekenplaat. Wat ook irritatie oplevert. Er zitten wel schroefjes maar die zitten meer naar het midden. De houder gaat aan het uiteinde altijd naar buiten staan.
Je kan wel extra schroeven erin draaien. Maar dan beschadig je de lak. En gaat roesten. En met een beetje pech op den duur lekkage.
Iedereen doet het op hun eigen manier.
Beste is wat soepele houders die niet steeds terug willen naar de oorspronkelijke vorm.
Dank voor de uitgebreide uitleg. :thumbsup:
Ik kan dus het beste het gewoon zo laten of vragen voor een wat soepele houder! ;)
 

RVW64

Lid
Op de foto zie ik dat de uiteinden van het plaatwerk afstaan, dat zou ik hol willen noemen in plaats van bol.:pardon:

Tegen het rammelen en beschadigen van het lakwerk, kun je bijvoorbeeld ook iets van rubber onder de kentekenplaat lijmen: houdt de boel net een beetje onder spanning en voorkomt dat ie bij ieder hobbeltje tegen het plaatwerk komt. (voorkomen lakschade)
Klopt inderdaad! Ach jullie snappen wat ik bedoel.. :tongue:
Zou ook kunnen ja, dank voor de tip! :D
 
Sinds een paar dagen hoor ik een harde tik als ik achteruitrij. Als ik dan weer vooruit rij hoor ik het weer. Blijf je vooruit rijden dan kun je zo vaak stoppen en optrekken als je wilt en hoor je niets. Maar bij wederom in achteruit zetten is het er weer.

Het lijkt er dus op dat er iets los zit dat alleen van positie wisselt als je van rijrichting verandert. Binnenkort maar eens vragen of de dealer eens een blik werpt
 

Stone

Actief lid
Als ik dat hier allemaal lees moet ik het wel getroffen hebben met mijn wagen. Tot nu toe (6 maanden en 13500km ver) kan ik geen enkele opmerking geven. Alles is pico bello in orde. Wel ga ik binnenkort enkele dingen laten aanpassen bij @Antera wat laten aanpassen zodat alles nog meer naar wens is. Ik geef nog wel eens de aanpassingen en de bevindingen door. Tot nu toe héél tevreden van de wagen.
 

BasMab

Actief lid
Als ik dat hier allemaal lees moet ik het wel getroffen hebben met mijn wagen. Tot nu toe (6 maanden en 13500km ver) kan ik geen enkele opmerking geven. Alles is pico bello in orde.

Bij mij precies eender, 5 maanden en 27000 km verder.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

VolvoFox

Senior Member
Weer iets nieuws: storing in de parkeersensoren achter. Eerst geeft de rechtsmidden sensor enkele dagen storing: gaat standaard piepen en rood licht geven ondanks geen obstakels. Na een paar dagen weer weg. En nu is het de sensor linksmidden die het zelfde doet. De sensoren zijn schoongemaakt en niet vies.
 

Renkie

Forumguru
Sinds een paar dagen hoor ik een harde tik als ik achteruitrij. Als ik dan weer vooruit rij hoor ik het weer. Blijf je vooruit rijden dan kun je zo vaak stoppen en optrekken als je wilt en hoor je niets. Maar bij wederom in achteruit zetten is het er weer.

Het lijkt er dus op dat er iets los zit dat alleen van positie wisselt als je van rijrichting verandert. Binnenkort maar eens vragen of de dealer eens een blik werpt

Controleer eens of je wielen nog wel goed vastzitten en of de centrale moer voor nog wel goed vast zit bij de 2 voorwielen.
 

Canon-Eye

Forumguru
kunstof bestaat niet
Jááá hoor...
Als elke typ- of taalvaud becommentarieerd moet worden, blijft er geen ruimte meer voor inhoudelijke zaken.

Net als vroegâh bij de telex (je weet wel, een soort e-mail uit de tijd van voor de fax): zolang de bedoeling helder is, lees je er maar overheen.
Erger u niet, verbaas u slechts... ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
Jááá hoor...
Als elke typ- of taalvaud becommentarieerd moet worden, blijft er geen ruimte meer voor inhoudelijke zaken.

Net als vroegâh bij de telex (je weet wel, een soort e-mail uit de tijd van voor de fax): zolang de bedoeling helder is, lees je er maar overheen.
Erger u niet, verbaas u slechts... ;)
Spelingsnazis, of is het nou spellingnazi's?, heb je overal.
Net als Dyslexie, zoals mijn oudste zoon. Die is om de dooie dood niet stom, maar ziet gewoon bepaalde zaken op schrift niet. Beetje naar als iemand daar last van heeft en je gaat hem keihard zitten corrigeren.
 
Bovenaan Onderaan