Dank voor de uitgebreide uitleg.Als ze daar geen kit hadden gedaan, rammelt elke keer als je de klep dicht doet de kentekenplaat. Wat ook irritatie oplevert. Er zitten wel schroefjes maar die zitten meer naar het midden. De houder gaat aan het uiteinde altijd naar buiten staan.
Je kan wel extra schroeven erin draaien. Maar dan beschadig je de lak. En gaat roesten. En met een beetje pech op den duur lekkage.
Iedereen doet het op hun eigen manier.
Beste is wat soepele houders die niet steeds terug willen naar de oorspronkelijke vorm.
Klopt inderdaad! Ach jullie snappen wat ik bedoel..Op de foto zie ik dat de uiteinden van het plaatwerk afstaan, dat zou ik hol willen noemen in plaats van bol.
Tegen het rammelen en beschadigen van het lakwerk, kun je bijvoorbeeld ook iets van rubber onder de kentekenplaat lijmen: houdt de boel net een beetje onder spanning en voorkomt dat ie bij ieder hobbeltje tegen het plaatwerk komt. (voorkomen lakschade)
Tja, je hebt dealers en prutsers heDat bedoelde ik ook niet, bedoelde inderdaad dat de dealer het niet netjes heeft aangebracht. Ik vind het alleen een beetje vreemd dat een dealer überhaupt een kentekenplaat vastkit....
Als ik dat hier allemaal lees moet ik het wel getroffen hebben met mijn wagen. Tot nu toe (6 maanden en 13500km ver) kan ik geen enkele opmerking geven. Alles is pico bello in orde.
Sinds een paar dagen hoor ik een harde tik als ik achteruitrij. Als ik dan weer vooruit rij hoor ik het weer. Blijf je vooruit rijden dan kun je zo vaak stoppen en optrekken als je wilt en hoor je niets. Maar bij wederom in achteruit zetten is het er weer.
Het lijkt er dus op dat er iets los zit dat alleen van positie wisselt als je van rijrichting verandert. Binnenkort maar eens vragen of de dealer eens een blik werpt
Is dat deel van de achterklep niet van kunstof?Nee hoor, bij mij boort de dealer gewoon door de verzinkte carosserie heen....
Jááá hoor...kunstof bestaat niet
Spelingsnazis, of is het nou spellingnazi's?, heb je overal.Jááá hoor...
Als elke typ- of taalvaud becommentarieerd moet worden, blijft er geen ruimte meer voor inhoudelijke zaken.
Net als vroegâh bij de telex (je weet wel, een soort e-mail uit de tijd van voor de fax): zolang de bedoeling helder is, lees je er maar overheen.
Erger u niet, verbaas u slechts...![]()
Is dah di teid van de ponskaart ?Net als vroegâh bij de telex