Weet iemand wanneer er lane assist op de auto zit?
Bij welk pakket wordt dit geleverd?
Ik dacht dat het op mijn auto zou zitten omdat ik dsg en adaptive cruise control op heb besteld. Ik had dit niet verwacht bij een licht pakket.( xenon zit er wel op)Lichtpakket. Lane assist ben ik overigens bij de Superb geen fan van (vreemd gevoel in de middenstand van het stuur).
Ja, als de motor voor het stoplicht afslaat is het gedruppel direct weg. Het vreemde is als ik daarna weer ga rijden dat het gedruppel niet terugkomtHuh? Da's bijzonder. Het is bij jou dus ook weg bij een actief start/stop systeem? Of alleen als het contact echt uit staat?
Nog een kleine irritatie vastgesteld.
Wanneer ik na een lange rit de bestuurdersdeur dichtdoe hoor ik een soort getril onder mijn auto.
Is mij nog niet opgevallen, ook toen het nog vroor was de achterruit snel vrij van ijs en vocht.Zijn jullie tevreden over de achterruitverwarming (combi)? Bij mijn achterruitverwarmng heb ik het gevoel dat deze niet warm genoeg wordt. De ruit blijft deels beslagen tussen de verwarmingsdraden.
Ik zou de ruit aan de binnenkant eens goed schoonmaken met koud water waar een goeie scheut ammonia aan toegevoegd is.De ruit blijft deels beslagen tussen de verwarmingsdraden
HahaHet zal vast wel mijn onhandigheid zijn.....
Maar ben ik de eerste die onder het rijden zonder te kijken het schuifje van het kleine opbergvakje / bekerhouder wil openen en erachter komt dat daarvoor een elektronische schakelaar zit die precies hetzelfde aanvoelt?