vandaag een flinke rit gemaakt met de MHEV 1.5 , Lauwersoog -Aalsmeer , onderweg cruisecontrol 'aan' op de A7 afsluitdijk ,
dat kan kennelijk alleen mèt lane-assist die ik standaard altijd uitzet vòòr vertrek , heel hinderlijk dat automatisch inhouden bij nadering van een voorligger , dus die weer losgekoppeld , dan ; Carplay bleef in Google-maps plotseling bevroren , raar ! , dan die lelijke Waze maar aangezet met die rot stem van Femke. Ook de spiegels veel meer motorgeluid maken dan aan m'n vorige. ( Audi Q3 ) . Achterlichten bleven ook een keer aan , nadat ik al 20 meter ver van de wagen was terwijl de voorkant wel uitging , heb op die afstand opengeklikt en sleutel ook
daar op de grond even neergelegd om even op de lichtknop aan / uit te drukken waardoor de achterlichten wel uitgingen. Naderhand herinnerde ik me dat die keer ik met de reservesleutel had gereden , want daarna heeft dat met de 'gewone' sleutel zich niet meer voorgedaan gelukkig. Al met al minor probleempjes , wel vervelend , verder eigenlijk geen klachten over deze auto na ruim 3000kms ,
hij rijd heerlijk ( fijner dan die Q3 )