De eerste keer dat ik de beelden van de achteruitrij camera zag, dacht ik er er nog een folie ofzo op zat maar het is gewoon de resolutie. Absoluut niet haarscherp zoals je zou verwachten (Ik ben overgestapt van een volvo). Tevens stampt die auto zelf op de rem als je achteruit rijdt en er letterlijk niks aan de hand is. De "manoeuvreerremfunctie" gaat ook elke keer weer aan.
Snelheidsherkenning is niet top. Vaak mist hij de juiste snelheid, soms geeft hij 40 aan als max snelheid, ik heb nog nooit een bord 40 gezien in Nederland. Dit vind ik persoonlijk erg vreemd aangezien het gekoppeld is aan allerlei functies waaronder de verplichtte snelheidswaarschuwing die dus onjuist begint te waarschuwen.
Front Assist: Piept regelmatig terwijl er niks aan de hand is. Grijpt bijvoorbeeld in als je over een bruggetje rijdt met daarna middenberm. (in een 50 zone met 50 km/u). Grijpt ook in als fietsers van rechts komen en rechtsaf hun fietspad opdraaien. Nooit problemen mee gehad met mijn Volvo. Afstand staat al op minimaal. 's morgens geen last want dat werken de sensoren niet door het vocht wat erop zit maar ik zit er soms wel eens aan te denken om er een stukje tape op te plakken
Riemspanner: Als je wegrijdt, rukt hij die riem vaster dan een race gordel. Nergens in te stellen.
App: De accu is vaak na 2 a 3 uur vol. De melding op de app (iOS) komt pas uren later. Onhandig als je laadpaalplakken wilt vermijden
Kortom een aantal dingen die ik met de dealer moet bespreken.