Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

Joepo

Nieuw lid
Heb ook een keer een actie gehad op de snelweg waarbij ik rustig uitrijdend naar een naderende file ging, een vrachtwagen achter me reed en uitvoegde. Hoop gepiep en op het dashboard een melding in het rood die ik me niet meer kan herinneren. De gordel werd tot standje ademnood aangetrokken. Apart om mee te maken. De vrachtwagen kwam inderdaad redelijk hard aanrijden, maar dit soort situaties zijn op de NL snelwegen ook weer niet heel uitzonderlijk. Je zit toch even heel raar te kijken wtf er aan de hand is.

Schiet me nog te binnen dat toen ik 5 gelijktijdige storingen had (de hulpsystemen dus) de app bleef volhouden dat alles dik in orde was.

@ebu, nog een update over het opnemen van de telefoon met het rechter scrol wieltje op het stuur.

Als ik gebeld wordt, lijkt erop als ik aan de rechter scroll wiel draai dat ik op mijn display achter het stuur in het rechter vakje dan kan opnemen of ophangen. Als ik scroll wordt het groen en als ik door scroll wordt het rood. Wanneer het groen is en ik druk op het scroll wieltje dan neem je de telefoon op vanaf jouw stuur. helemaal top dus. :)

Bovenaan Onderaan