Storing: "Regenereren roetfilter noodzakelijk" Dit gaat zoals gebruikelijk helaas bij Skoda gepaard met keiharde pieptonen. Maar ook met een motor die een paar versnellingen terug gaat en hoog in toeren wordt gejaagd gedurende een 20-tal seconden. Het gaspedaal reageert dan ook totaal niet meer. De normale situatie herstelde zich weer en verder geen last meer gehad. Levert wel weer een gevaarlijke situatie op, want je schrikt je echt kapot als het gebeurd.
Geen idee waardoor dit ineens optreed. Auto heeft inmiddels 8700 kilometer gereden. Dit is naast alle andere storingen weer de zoveelste.
Ik heb flitsmeister er voor de zekerheid afgehaald, kijken wat tie doetEn even goed kijken welke apps je hebt draaien tijdens het rijden en kijken of het verschil maakt als die niet actief zijn.
Ik las alle problemen pas na t bestellen. Ik dacht toen, waar ben ik aan begonnen. Maar wat je leest zijn voornamelijk de slechte ervaringen. Ik heb t idee dat de latere software en/of hardware minder problemen hebbenNa 5 jaar trouwe dienst moet mijn blauwe beer vervangen worden per 3 juli, maar als ik hier zo mee lees vraag ik me af of het weer een Kodiaq gaat worden....
Ook ik heb verschillende irritante storingen gehad die hier zijn gemeld en meestal ook spontaan weer zelf herstellen..Mensen posten vaak alleen slechte dingen. Over het algemeen ben ik tevreden, sommige dingen zijn wennen en andere dingen even afwachten. Software gedoe had ik met mijn O4 PHEV ook