Dan word inderdaad de elektrische handrem aangetrokken, dit hoort zo. Het groene lampje wat brandt is niet van de handrem.
Is dit dan niet het lampje van de autohold (toch handrem dacht ik) functie?
Is het normaal dat je duidelijk hoort?
Laat maar raden: de Skoda commercial met de in de arm gebouwde app.@johnboyJe link werkt niet.
Hij is inmiddels beschikbaar. Het lukt me alleen nog niet om hem werkend te krijgen.
Hallo allen,
Na een paar warme dagen hier in het zonnige Frankrijk hebben wij bij onze beer een aantal dingen opgemerkt.
Als deze de hele dag in de volle zon gestaan heeft, dan geeft deze bij de eerste keer starten de meldingen:
*Front assist niet beschikbaar
*Storing Stop/Start
En via maxidot zijn de opties voor Blind spot en Uitparkeer hulp ineens uitgevinkt.
Probeer je deze aan te vinken dan krijg je hier ook een foutmelding en een oranje lampje van.
Heb ik even gereden dan zal dit allen niet vanzelf weggaan, ik moet dan eerst het contact uitschakelen en vervolgens weer inschakelen om het weer werkend te krijgen.
Zou dit aan de temperatuur kunnen liggen? Of is er wellicht iets anders aan de hand?
Thanks!
Yep, vorige week gedownload en op een sd-kaart gezet, alleen de Amundsen ziet hem om de een of andere reden.