Directe link naar map update van VW werkte niet meer.
Ga via onderstaande link naar VW en kies Tiguan, jaar 2016, Discover pro (Columbus nw) of Discover Media (ik denk gelijk aan Amundsen):
http://www.navigation.com/is-bin/IN...t=application/ApplicationFrame_campaign_light
Ik lees op de site van skoda het volgende :
The last update was in November 2016, the next update is scheduled for June 2017. details
Map update takes place twice a year, other software updates, eg. Bluetooth®, MirrorLink® or Radio Stations Logos runs intermittently, as needed
Verwacht dat er dus snel een update beschikbaar is
Mijn versie is ECE1 2017
Schield 2016-03 (build 20)
Mijn Kodiaq is 2 weken oud maar nieuwe A4 bij vlaardigen/delft staat hier nog niet op.
Heb nog geen nieuwe versie kunnen vinden.
Volgens de dealer medio november....
Zie een aantal berichten hiervoor. Er is een nieuwere versie van VW die ook bij ons werkt. De nieuwe A4 staat er dan op.
Bij Skoda inderdaad wat later (ook online) beschikbaar...
Vandaag een onaangenaam bericht gehoord inzake het achteraf laten monteren van een trekhaak door de dealer. Omdat mijn auto geen trekhaak voorbereiding heeft blijkt dat dit een groot obstakel vormt om een trekhaak te laten monteren. Tot nu toe is alleen een volledig zwenkbare leverbaar met het prijskaartje van hou je vast: 3600,-. Ik vroeg mijn dealer of hij gek was geworden. De oorzaak schijnt te zitten in het ontbreken van de juiste koeling; dus zonder aangepast koelsysteem kan er geen trekhaak worden geïnstalleerd. Ik ben hier toch wel redelijk ontstemd over. Iemand andere ervaringen met het aanvragen van een trekhaak achteraf?
Nouja, ik zit even in de afwachtende modus. Ga sowieso niet op het aanbod van de dealer in en ben van plan om Brink eens te bellen. Hoe dan ook vind ik het een bijzondere situatie. Maar dank voor alle reacties.
Vandaag een onaangenaam bericht gehoord inzake het achteraf laten monteren van een trekhaak door de dealer. Omdat mijn auto geen trekhaak voorbereiding heeft blijkt dat dit een groot obstakel vormt om een trekhaak te laten monteren. Tot nu toe is alleen een volledig zwenkbare leverbaar met het prijskaartje van hou je vast: 3600,-. Ik vroeg mijn dealer of hij gek was geworden. De oorzaak schijnt te zitten in het ontbreken van de juiste koeling; dus zonder aangepast koelsysteem kan er geen trekhaak worden geïnstalleerd. Ik ben hier toch wel redelijk ontstemd over. Iemand andere ervaringen met het aanvragen van een trekhaak achteraf?