Mijn gele Skooooooda

JeSko

Forumguru
Die insert twijfel ik ook nog aan, staat netjes op de jouwe, maar ben een geheel andere richting aan het overwegen met de auto, ben er nog niet over uit.

19 inch kan ie zeker hebben, vind dat wel de sweet spot voor deze auto's :)

skooooooda

Senior Member
Vind het ook echt prachtig icm 19 inch wielen! De insert geeft zonder een bumperlip echt een hele agressieve vibe. Ik ben er absoluut een fan van :)

JeSko

Forumguru
Zou wel wegblijven van de xtreme OEM wielen als vaste zomerset, dat gaat snel vervelen en ze zijn erg duur tweedehands, en ik gok dat je de wagen wel echt uniek wilt. Deze vind ik er dik onder staan, Bentley's of net een multi spaak wiel, oogsnoep is dit :love:

1289714_3b.jpg 00249cf0240bc1f78427f6757a89ab9c.jpg

JeSko

Forumguru
Ja zo krijg je echt die race look, kvind het erg mooi! Destijds de braids multispoke gehad op de Mazda van mijn vrouw, toen die er net onder zaten was dat ook echt een dik zicht :)

skooooooda

Senior Member
Even een update!!!

Afgelopen dagen was ik weer lekker bezig met het tip top in orde krijgen van mijn auto.
Oliewissel, oliefilter wissel done! Wat mij ook echt dodelijk irriteerde was een irritante ratel/buzz geluidje en ik ben er laatst achter gekomen via facebook berichtjes dat dit door de brandstof leidingen komt.

Leidingen lekker vast gezet met zip-ties en jazeker! Irritant geluidje is EINDELIJK weg!!!!!

Nou was ik vandaag weer lekker bezig met een error wat maar niet weg ging: P19A000. Sindskort heb ik een OBDEleven apparaatje gekocht en daarmee kunnen achterhalen dat 't stekkertje niet meer goed was. Nieuw stekkertje er in en ja hoor! De auto is officieel weer Errorvrij hahahaha.

Super blij er mee en kan ik weer lekker gaaaaaaan!!! Wat zijn trouwens jullie go-to OBDEleven dingetjes wat jullie aan zetten in de auto?

Ik wil zelf binnenkort ook een Dogbone insert bestellen voor de Octavia! Kleine subtiele mod met hele lichte vibraties, maar ik denk dat de effect er van super zal zijn!

skooooooda

Senior Member
Thanks iedereen, beste wensen!! Ik denk er toch wel aan om voor een andere set velgen te gaan. Misschien zelfs een originele 19 inch Skoda set. Achja ik houd Marktplaats wel gewoon in de gaten

skooooooda

Senior Member
Ben toch maar voor een set 18 inch Xtreme look velgen gegaan.. 19 inch vond ik nog net te duur voor mijzelf en deze zijn 8J breed dus kon nog net wel. Reps dus, maar ben er wel heel tevreden over!

De Forzza velgen gaan hierbij daarom ook te koop!

IMG_1122.jpeg

Bovenaan Onderaan