Dag allemaal!
Na wat gezoek op het internet rondom alternatieven voor het Columbus-navigatie-systeem kwam ik hier terecht. En prima forum...dus mezelf maar gelijk even geregistreerd.
Want over 5 weekjes ben ik in het bezit van een spiksplinternieuwe Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance Business. Het leasecontract van mijn huidige auto (ford c-max 2.0 TcDI 140 pk) loopt af en na gereden te hebben in een Passat (duurrrr), een C5 (met 140 pk niet vooruit te branden) en de Octavia was ik verkocht. Wat een heerlijke bak!
Edoch: omdat er een nieuw model Octavia aankomt had de dealer op het moment dat ik een proefrit maakte nog maar 1 dag om het oude model Octavia te bestellen. Dus ik als een gek alles regelen met mijn werkgever en de lease-maatschappij en ja hoor: gelukt.
Edoch numero 2: ik werd zojuist door de dealer gebeld dat de auto in bestelling is maar dat Skoda grote problemen heeft met het leveren van het Columbus systeem. De vraag naar dit systeem is enorm en ze kunnen pas over 5(!) maanden leveren. Arghh, dit systeem maakt de auto juist zo aantrekkelijk. Ook het door mij bestelde sound-system kan niet geleverd worden.
Nu heb ik met de dealer een aardige deal weten te sluiten: hij bestelt de auto zonder Columbus en sound-system en bouwt er achteraf een mooi systeem voor me in. Ik heb hier op het forum al wat aardige alternatieven voorbij zien komen....maar ik vind geen enkel systeem MET HARDE SCHIJF!
Daarom mijn vraag: heeft iemand van jullie ergens een goed alternatief gevonden voor de Columbus mét harde schijf?? Want dat vind ik toch wel erg handig....
Alvast bedankt!
Grt,
Rotharian.