Octavia III RS

B.Stuurder

Forumguru
Ja, ik moet zeggen dat ik als de dood voor Nederlanders ben als ik op de Autobahn rijd. Zo van die Nederlanders die met een stijve nek gewoon naar links komen, of het nu kan of niet. Dat doen ze in Nederland ook, maar daar is het snelheidsverschil niet zo groot.

Arco

Forumguru
Ik had een blauw vestje aan met zonnebril in zwarte RS...en kinderen zie je niet ziet zitten met geblindeerde ramen...

Laatst bewerkt:
Ik heb in mijn twintig jarige autorij loopbaan twee aanrijdingen gehad..... en beide was met een Belg!!
Toeval? nee, ik ben van mening dat er veel belgen met twinyload niet kunnen rijden

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb in mijn twintig jarige autorij loopbaan twee aanrijdingen gehad..... en beide was met een Belg!!
Toeval? nee, ik ben van mening dat er veel belgen met twinyload niet kunnen rijden

Twinnyload, da's toch een fietsdrager? Mensen met een fietsdrager én een hybride auto categorie Prius ben ik per definitie bang van.:deuk:

vleier

Forumguru
Hier in Belgie zijn de anonieme wagens nu heel gemakkelijk te ontdekken: het zijn quasi allemaal octavia vRS-en en dan nog in hatchback-uitvoering. ZEER zeldzaam, een hatchback octavia in vRS-trim en dus gemakkelijk te herkennen. in Belgie dus NOOIT een sprintje trekken tegen (meestal een zwarte) vRS hatchback :D

Moet zeggen mijn octavia hatchback was ook een oude politie auto.

vleier

Forumguru
Ze hebben de blauwe lichten er toch in laten hangen:D

Dat niet helaas. Wel de bekabeling en de beugels. Dus alles is snel weer aan te passen. Als zit ik er ook over na te denken om er 2 led schijnwerpers aan te maken.
Ze zitten achter de bumper dus valt niet op. Maar door het gaas komt zat licht eruit

Fmoon

Forumguru
En dan maar eens de boetes op tafel leggen, wat zijn jullie gemiddelde boetes?
In de tijd van mijn Leon 2.0 tfsi zaten er hele lekkere tussen. Record €325,-- en dan praat ik over 4 jaar geleden.

En jullie met jullie RS snoepjes?

Een 10tje in Duitsland :-p

philippe bakker

Forumguru
Eigenlijk niet se. In het begin had ik wat last met het gaspedaal in de RS. Ik denk te wijten aan mijn eerste dsg ervaring en ook dat er dikwijls niet plankgas met mijn RS kan vertrokken worden. Nu dat ik dat zowat weet en wat fragieler met het gaspedaal omga lukt het allemaal veel beter. Economisch rijden ligt gewoon niet in mijn aard. Ik hou van 'spelen' ik ben een groot kind

Bovenaan Onderaan