vleier
Forumguru
@philippe bakker Die velgen zocht ik ook nog. Helaas nergens te vinden voor een mooi bedrag haha.
Maar ziet er prachtig uit.
Maar ziet er prachtig uit.
Jij hoeft niet te sparen, de belastingbetaler zal wel betalenja vleier schoon gerief kost geld he sparen he
hé dat lijkt de Hoveniersstraat wel?
Amai straf dat jij dat herkent sehé dat lijkt de Hoveniersstraat wel?
bijna 25 jaar in Lokeren gewoond..Amai straf dat jij dat herkent se
Gekocht in west Vlaanderen bij deboosere omdat ik daar iemand kenWaar heeft u ze vandaan ? Ook uit Brussel?
Jij hoeft niet te sparen, de belastingbetaler zal wel betalen
Velgen zien er trouwens knap uit. Btw, hang er eens een mooie kentekenplaathouder op(eentje zonder rand) Zo een opzichtig ding dat er nu ophangt.
Het belasting systeem voor een zelfstandige is gewoon anders dan voor een werknemer. Bv ik heb juist een zoontje gekregen en heb geen recht op vaderschapsverlof terwijl een werknemer wel. Het kindergeld is de helft dan bij een werknemer enzo nog heel veel dingen. In compensatie kunnen wij sommige dingen inbrengen als kost in onze belastingen. Om dit deftig te doen heb je ook een boekhouder nodig die pakken geld kost. Maar desondanks betaal ik nog steeds 5 keer meer belastingen dan een werknemerIk ben een belastingbetaler, Ben jij dan een profiteur?