Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb nu een superb maar wil een RS gaan bestellen. De goedkeuring van mijn werkgever is er al. Ik heb contact gehad met mijn dealer en met PON, maar het was helaas niet mogelijk om op dit moment in een RS te zitten, laat staan te rijden.
als huidige RS rijder heb ik vandaag een bericht ontvangen via VS om via een loting kans te maken op een proefrit in de nieuwe RS. Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die deze uitnodiging hebben ontvangen, meedoen en eventueel winnen
Ik heb ook vandaag de uitnodiging mogen ontvangen. En natuurlijk heb ik me meteen ingeschreven voor een dagje Spelen met de nieuwe RS. Misschien tot de 21e
Echt weer een voorbeeld van een klantenservice die te weinig info heeft. Bij navraag 2 weken geleden wanneer ik een RS kon zien en stoelen proberen kreeg ik te horen dat dat waarschijnlijk dit jaar niet meer zou lukken. Via mijn dealer kaartjes geregeld voor de autobeurs in Frankfurt en nu blijkt er over 2 weken een RS bij PON te staan.
RAAR!!!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.