Octavia III RS

Frenk21

Forumguru
Als huidig superb-rijder heb ik geen uitnodiging gehad. Helaas. Ik ga hem maandag in Frankfurt maar bekijken en hem daarna waarschijnlijk, als de stoelen goed zijn, bestellen. Kan ik er daarna 4 jaar in rijden.
Wel jammer dat PON aan de echt geintereseerde koper niet de mogelijkheid geeft om een proefrit te maken.

Spector

Forumguru
Die mogelijkheid zal er vast wel volgen na de introductie neem ik aan. Bij aanschaf van mijn huidige RS was er ook geen model beschikbaar om mee te rijden en heeft de dealer een klant (en ex forumlid ) bereid gevonden om mij een stuk te laten rijden. Helaas is dat met het nieuwe model nog niet mogelijk.

Frenk21

Forumguru
Het vreemde is dat Skoda de RS al in juli heeft geintroduceerd in Goodwood. Dan had men er toen niet zo'n oohef over moeten maken.
Mijn huidige contract loopt in november af. Mijn werkgever is al niet blij dat mijn keuze zo lang op zich laat wachten. Ik kan dus niet langer wachten totdat PON eindelijk de mogelijkheid geeft tot een proefrit.

ertromp

Forumguru
En foto's van die proefritten willen we hier natuurlijk zien!!!! :D Hartstikke leuk voor jullie en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

• Leuk
Waarderingen: CDK

dirkkroneman

Forumguru
Beste heer Kroneman,

Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de RS Clubdag op zaterdag 21 september. Hierbij laten
wij u graag weten dat u ingeloot bent voor dit unieke evenement! :D
Nu nog vrij zien te krijgen.. :rolleyes:

Joske

Forumguru
Mijn dealer heeft er eentje besteld voor in de toonzaal (België voor alle duidelijkheid), ging mij iets laten weten als ie binnenkwam :). Datum of dergelijke is onbekend, dus jullie zullen wel eerder foto's kunnen posten ;)

sitechris

Donateur
Mbt proefrit, ik zou het bij de RS of GTI wel durven gokken om blind te bestellen.. Over het algemeen zijn de stoelen van die auto's goed en weet je vooraf wel wat je krijgt. Het is hoogstens evolutie, ipv revolutie. Ik heb de Seat Leon ook blind uit de folder besteld, toen was proefrit ook niet mogelijk. Hij voldoet precies aan de verwachtingen (zelfs boven verwachting to be honest).

vw125

Forumguru
Die mogelijkheid zal er vast wel volgen na de introductie neem ik aan. Bij aanschaf van mijn huidige RS was er ook geen model beschikbaar om mee te rijden en heeft de dealer een klant (en ex forumlid ) bereid gevonden om mij een stuk te laten rijden. Helaas is dat met het nieuwe model nog niet mogelijk.
Mbt proefrit, ik zou het bij de RS of GTI wel durven gokken om blind te bestellen.. Over het algemeen zijn de stoelen van die auto's goed en weet je vooraf wel wat je krijgt. Het is hoogstens evolutie, ipv revolutie. Ik heb de Seat Leon ook blind uit de folder besteld, toen was proefrit ook niet mogelijk. Hij voldoet precies aan de verwachtingen (zelfs boven verwachting to be honest).

Zo heb ik het ook gedaan.
Ik heb mijn RS ook blind besteld omdat er nog geen beschikbaar was of is.
Ik heb er het volste vertrouwen in.
Mijne zou geleverd worden begin november.

Bij skoda center Utrecht is er ook een demo besteld met alle opties wordt volgende week gebouwd, dus daar is deze maand nog rijden wel mogelijk denk ik

s-line

Forumguru
Toen ik mijn vorige rs bestelde heb ik dat ook gedaan zonder te rijden!
Er was geen 1 dealer die een rs mocht uit lenen aan een klant omdat de diefstal gevoeligheid te groot is dit geldt overigens voor alle snelle modellen lees:GTI,rs3-4-6,cupra's ect... Een proefrit is dan alleen mogelijk bij de importeur die heeft daar wel de top modellen staan.
Dus ik denk dat die in Utrecht ook alleen maar voor in de showroom zal zijn, dit was ook bij mijn dealer het geval,maar er meerijden gaat denk ik niet gebeuren.
Ik werk voor een BMW dealer en daar zijn in het verleden ook op de "proefrit"manier M3's verdwenen

Tom RS

Forumguru
Mijne staat volgens de dealer nog altijd gepland om gebouwd te worden in week 38, hopen dat ze woord houden. Dat zou betekenen dat hij begin oktober geleverd wordt. Ik was letterlijk de eerste die er eentje in België besteld heeft, dus denk ik dat een proefrit echt niet meer voor september zal zijn.

Frenk21

Forumguru
Mijn dealer, Verdaat in Veldhoven, heeft er zelf 1 besteld. Levertijd was helaas nog niet bekend. Hier zal hij zelf in gaan rijden en deze ook als demo inzetten

Frenk21

Forumguru
Wie heeft er op dit moment een RS besteld en is het diesel of benzine? Ik ben eens benieuwd omdat men zegt dat de RS in nederland geen hoogvlieger zal worden.

Gieliovd

Forumguru
Klinkt heel erg logisch S-line
Ben ik het niet mee eens. Het is niet alsof de O3 vRS opeens énorm veel duurder is dan een "normale"... we hebben het niet over Porsche prijzen. Als ik morgen naar een "duur merk dealer" ga en ik vraag een proefrit aan, verwacht ik dat te kunnen doen. Ook al kost de auto een ton.

dirkkroneman

Forumguru
Juíst bij zo'n auto (topmodel Octavia, al is niet iedereen het daar mee eens) verwacht je wel een proefrit te kunnen maken!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan