Mettes
Forumguru
@Ocatavia CW :Ik heb met mijn vorige set 40000km gedaan (4 banden)Bridgestone
Laatst bewerkt:
Maar goed dat ik dan wecare heb genomen, speciaal gedaan omdat ik niet bepaald rustige rijder benMijn wagen staat momenteel bij dealer met een lek in het thermostaathuis.
Kosten 1050 euro voor een wagen met 50000km.
Natuurlijk net buiten garantie en d'Ieteren weigerd een coulance-regeling.
Ik heb altijd getwijfeld aan de degelijkheid en bouwkwaliteit van de O3,maar dit sterkt weeral mijn vermoeden.
Ik ga me oriënteren voor iets nieuws ,maar het zal zeker niets meer zijn uit de VAG-stal.
Ik zit op 23000 km met de originele pirelli, vanvoor zijn ze er toch bijna aan. Gisteren nog gaan sprinten tegen mijne maat zijne rs, zelfde mods maar heeft minder km op zijn banden. Ook pirelli originele nog, slipte beduidend minder bij weg accelererenZit nu op 18k en heb nog altijd meer dan genoeg profiel en moet zeggen, ik ben zeker geen rustige rijder, zeker niet met het vermogen. Volgende zomerband wordt inderdaad ook de Michelin Pilot Sport 4S om nog beter het vermogen op de weg te krijgen.
Ik zou altijd je beste banden achterop doen. Dus lekker oprijden, dan 2 nieuwe op achter doen en de achter banden naar voren uiteraard.
ik ook niet eigenlijk. ik leg de banden met meeste grip vooraanWaarom de beste banden achter? Ik snap die logica niet helemaal.
Waarom de beste banden achter? Ik snap die logica niet helemaal.
ik ook niet eigenlijk. ik leg de banden met meeste grip vooraan
Mijn wagen staat momenteel bij dealer met een lek in het thermostaathuis.
Kosten 1050 euro voor een wagen met 50000km.
Natuurlijk net buiten garantie en d'Ieteren weigerd een coulance-regeling.
Ik heb altijd getwijfeld aan de degelijkheid en bouwkwaliteit van de O3,maar dit sterkt weeral mijn vermoeden.
Ik ga me oriënteren voor iets nieuws ,maar het zal zeker niets meer zijn uit de VAG-stal.
Voor de beste rechtuitstabiliteit en bij uitwijkmanouvres moeten toch echt (zowel bij voor als achterwielaangedreven voertuigen) de banden met het meeste profiel achterop liggen
Ik heb eigenlijk nog nooit een situatie gehad waarin ik in een bocht de neiging had eruit te gaan. Maar van stilstand deftig vertrekken dat maak ik elk licht mee dus wil ik graag de banden met grip vooraan. Blijkbaar zijn jullie precies allemaal race pilotenBeste banden achterop is advies dat je bij een slipcursus meekrijgt...