Octavia III RS

EdK

Forumguru
binnen nu en 2 weken ga ik proefrijden met een RS benzine uitvoering, mijn dealer belde mij 'zomaar' op om te vragen of ik interesse had, terwijl ze weten dat mijn auto nog geen jaar oud is en er dus nog niets nieuws aangeschaft gaat worden!

Ja dat weet de dealer ook, maar hij weet ook dat er velen omgaan zodra ze die proefrit gereden hebben.
Dus zal ons benieuwen hoe lang de tijd bij je zal wezen van omkeer....

• Leuk
Waarderingen: CDK

Rallye

Forumguru
Ik geloof benzine, basisprijs rond de 40k, in deze uitvoering 50k... Redelijk complete auto denk ik :D

Even bladeren in de optielijst zou mij een rekening van €4.700 opleveren. Dat geteld bij de prijs van €38.800 voor de benzine-uitvoering blijft nog redelijk weg van de €50.000, zelfs als je DSG zou toevoegen. Wat zit hier in vredesnaam dan nog meer op? Iemand een foto van de accessoirelijst van deze auto?

Frenk21

Forumguru
Ik heb de totale prijslijst liggen op papier. Zijn aanwezig bij de dealer. Hier een paar optiepakketten.

Audio pakket € 600
Functie pakket € 450. Voor de combi
Safety pakket € 250
Travel pakket € 320
Safety plus pakket € 500
Technology pakket € 1300
Licht en zicht pakket € 290
Design pack black € 50
Navi columbus met kleuren maxi dot € 1850
Sunset € 180
Performance mode selection € 100

De dik gedrukte opties heb ik op mijn RS besteld. Kom toch op 45K uit

sitechris

Donateur
Bij Skoda.nl slapen ze nog steeds, want daar kan ik de RS prijslijst niet vinden. Niet voor het eerst overigens dat Skoda.nl verouderd is.

sitechris

Donateur
Ik kom voor de Combi rond de 45k uit inc simpelste navi, leer, 18 inch velgen, schuifdak, metallic, technology pakket, audiopakket en licht en zicht pakket. Blijft een stevige prijs, maar de meerprijzen voor opties zijn beschaafd te noemen. Als je 50k uitgeeft moet je echt alles aanvinken. Met mijn opties toegevoegd heb je natuurlijk al niets te klagen en houd je nog 5k op zak.

Alleen is het dan nog niet klaar. Sportuitlaatje is wel een must net als een JD chip op maat. Dan ga je toch weer stevig richting de 50k als je daarna ook nog de afleverkosten mag aftikken :). Maar heb je wel 300 pk onder de kap ;)

• Leuk

rtwee

Senior Member
Grappig om te zien dat de 'drive mode selection' op de huis-tuin en keuken Octavia ineens 'Performance mode selection' heet op de RS... :)

• Leuk

CDK

Forumguru
Of een Golf GTI Performance inclusief sperdifferentieel inclusief een vol optieboekje. Daar kun je ook met zijn vieren prima in zitten.
een golf en er met z'n 4en zitten :maakmegek: :deuk: sorry hoor ik kon het ff niet laten, wij zijn niet de kleinsten, maar als ik met m'n vrouw voorin zit, kan er hooguit iemand overdwars op de achterbank maar dat is het dan wel hoor!

s-line

Forumguru
Sorry ik vind een kleine 50,000 euro ook wel heel veel voor een skoda hoor, en denk dat dit ook niet heel slim is voor de verkoop. Kan je nog beter een elegance met wat optie's en een goede chip erin kopen. Zo veel spectaculairder ziet de rs er dan ook niet uit vind ik dan hoor.

• Leuk

bonyuri

Actief lid
Ik heb de totale prijslijst liggen op papier. Zijn aanwezig bij de dealer. Hier een paar optiepakketten.

Audio pakket € 600
Functie pakket € 450. Voor de combi
Safety pakket € 250
Travel pakket € 320
Safety plus pakket € 500
Technology pakket € 1300
Licht en zicht pakket € 290
Design pack black € 50
Navi columbus met kleuren maxi dot € 1850
Sunset € 180
Performance mode selection € 100

De dik gedrukte opties heb ik op mijn RS besteld. Kom toch op 45K uit
1850 voor de columbus?? In een gewone octavia kost die toch maar 1100??

blokart

Senior Member
Hier in B mag je al aardig in de optielijst kiezen voor een RS combi TDI DSG om incl BTW over de 40K te komen en als je leased kan je nog rond de 13% korting vangen, maar in B is maar 1 nadeel de 1 ste inverkeerstellingstaks voor deze 184pk moet je (neen er is helaas geen nummer teveel) 2478€ afrekenen, effe in de buidel tasten om die leuke kar dan maar.

Bovenaan Onderaan