ertromp
Forumguru
binnen nu en 2 weken ga ik proefrijden met een RS benzine uitvoering
Kom maar op tzt met het testverslag en de foto's Ik ben benieuwd wat je er van vindt
binnen nu en 2 weken ga ik proefrijden met een RS benzine uitvoering
binnen nu en 2 weken ga ik proefrijden met een RS benzine uitvoering, mijn dealer belde mij 'zomaar' op om te vragen of ik interesse had, terwijl ze weten dat mijn auto nog geen jaar oud is en er dus nog niets nieuws aangeschaft gaat worden!
Ik geloof benzine, basisprijs rond de 40k, in deze uitvoering 50k... Redelijk complete auto denk ik
bijna 50k
heb je een leuke a3 300 pk voor en das ook niet verkeerd op de ruimte na.
een golf en er met z'n 4en zitten sorry hoor ik kon het ff niet laten, wij zijn niet de kleinsten, maar als ik met m'n vrouw voorin zit, kan er hooguit iemand overdwars op de achterbank maar dat is het dan wel hoor!Of een Golf GTI Performance inclusief sperdifferentieel inclusief een vol optieboekje. Daar kun je ook met zijn vieren prima in zitten.
1850 voor de columbus?? In een gewone octavia kost die toch maar 1100??Ik heb de totale prijslijst liggen op papier. Zijn aanwezig bij de dealer. Hier een paar optiepakketten.
Audio pakket € 600
Functie pakket € 450. Voor de combi
Safety pakket € 250
Travel pakket € 320
Safety plus pakket € 500
Technology pakket € 1300
Licht en zicht pakket € 290
Design pack black € 50
Navi columbus met kleuren maxi dot € 1850
Sunset € 180
Performance mode selection € 100
De dik gedrukte opties heb ik op mijn RS besteld. Kom toch op 45K uit
Dat is alleen bij een upgrade vanaf een Amundsen...1850 voor de columbus?? In een gewone octavia kost die toch maar 1100??