Hier in B mag je al aardig in de optielijst kiezen voor een RS combi TDI DSG om incl BTW over de 40K te komen en als je leased kan je nog rond de 13% korting vangen, maar in B is maar 1 nadeel de 1 ste inverkeerstellingstaks voor deze 184pk moet je (neen er is helaas geen nummer teveel) 2478€ afrekenen, effe in de buidel tasten om die leuke kar dan maar.
Iemand van België die een RS in bestelling heeft? In de prijslijst van de configurator van de Skoda dealer stond voor de RS geen adaptieve cruise control de verkoper zei wel dat met het toevoegen van front assist dit wel was...yeah right
Dat is alleen waar als je in Brussel of Wallonië woont!
In Vlaanderen is het rond de 460 euro (kijk maar op de simulator van de Vlaamse regering). De cijfers die jij hanteert zijn voor Vlaanderen al 3 jaar achterhaald.
Leuk om te zien dat er nog Belgen zijn hier. Mijn Skoda RS TSI zou normaal deze week moeten geleverd worden.
Ik kijk er naar uit. Dat is zelf meer dan een week sneller dan voorzien. (6 weken wachttijd is niet veel..)
En idd, 198.17 euro BIV en 401.41 euro verkeersbelasting zijn de correcte cijfers voor vlaanderen
Leuk om te zien dat er nog Belgen zijn hier. Mijn Skoda RS TSI zou normaal deze week moeten geleverd worden.
Ik kijk er naar uit. Dat is zelf meer dan een week sneller dan voorzien. (6 weken wachttijd is niet veel..)
En idd, 198.17 euro BIV en 401.41 euro verkeersbelasting zijn de correcte cijfers voor vlaanderen
Ik vrees dat jouw stelling niet klopt want in de offertes van 2 lease maatschappijen staat wel degelijkDat is alleen waar als je in Brussel of Wallonië woont!
In Vlaanderen is het rond de 460 euro (kijk maar op de simulator van de Vlaamse regering). De cijfers die jij hanteert zijn voor Vlaanderen al 3 jaar achterhaald.
Iemand van België die een RS in bestelling heeft? In de prijslijst van de configurator van de Skoda dealer stond voor de RS geen adaptieve cruise control de verkoper zei wel dat met het toevoegen van front assist dit wel was...yeah right
Triest hoe D'Ieteren (importeur) met de sales van Skoda omgaat. Site is totaal niet up to date, Lane assist die alleen in België lijkt te vervallen, RS waar geen consumenteninformatie over te vinden is...met als gevolg incompetente verkopers die bij de meeste vragen het antwoord 'ik denk het', 'ik weet het niet' of 'zou kunnen' oplepelen.
Dan moet je die leasingmaatschappijen dringend contacteren, want dat klopt helemaal niet. Je mag al stilletjes dromen van die optiesIk vrees dat jouw stelling niet klopt want in de offertes van 2 lease maatschappijen staat wel degelijk
mijn vermelde bedrag van 2478€, jouw bedrag zou idd leuker zijn want dan kan ik alle opties gaan aankruisen Het zijn toevallig lease maatschappijen beide uit Antwerpen dus.
Ik heb de simulatie uitgevoerd maar niet als natuurlijk persoon gezien het via lease gaat.