Octavia III RS

030

Forumguru
Wat een heerlijke, geen 13-in-een-dozijn, kleur zeg! Zou ook zeker mij keuze zijn geweest al was het maar om het feit dat het een RS kleur is.

Congrats met de bestelling en sterke met wachten! :)

Rallye

Forumguru
@blokart: gefeliciteerd met je bestelling. Ik ben zeer benieuwd naar de standverwarming (die ook in de Octavia II in Nederland helaas niet af-fabriek leverbaar was). Wat is de meerprijs (evt. via pm) en kun je hem op afstand bedienen?

blokart

Senior Member
@blokart: gefeliciteerd met je bestelling. Ik ben zeer benieuwd naar de standverwarming (die ook in de Octavia II in Nederland helaas niet af-fabriek leverbaar was). Wat is de meerprijs (evt. via pm) en kun je hem op afstand bedienen?

Gezien dit geen geheime info is kan ik hier gerust de prijs vermelden van de standverwarming/koeling €818,18
Een leuke configurator van bijna alle auto's voor lease is directlease.be kan je bijna alles vinden ook eindgebruikers prijzen.
Ik heb speciaal zolang gewacht met bestellen want wou persé de standkachel daar de zomers en winters extremer worden. Is wel van op afstand te bedienen maar helaas met een separate en te grote afstandsbediening maar denk
gezien ik een bepaald stramien heb in werkritme om het in de boordcomputer te programmeren.

blokart

Senior Member
Er schijnt ook een RS challenge te komen. Een speciaal actie model met unieke extra's
Dit zijn de specs:

The new ŠKODA Octavia proves that sporty can also be eco-friendly. Four versions of the model are now available as of this year – from the Octavia to the racy Octavia RS. The special edition ŠKODA Octavia RS Challenge, offering both sporty features and class, will be available from November. Fantastic exterior features underline this sporty look: The ‘black package’ available for the Octavia RS includes the black finish to the side mirrors and grille; the Combi’s roof rack is also in black. This sporty look is emphasised through the black 18-inch ‘Gemini’ alloy wheels. The Performance Mode Selection is series standard on-board the Octavia RS Challenge, through which the driver can adjust certain handling characteristics of the vehicle with the touch of a button. Comfort is maximized by the multifunction steering wheel with audio and phone control buttons. There is also a leather package for the steering wheel, gear stick and handbrake - the leather is embroidered with red stitching. The colourful Maxi-DOT Display now features a digital lap timer. A special feature is the Challenge-badge in the door sill.

Tom RS

Forumguru
Als ik het zo snel even lees, is het enige verschil met een gewone Rs met wat opties aangevinkt dus... een badge en een laptimer. Niet echt veel voor een speciale serie.

demaarten

Nieuw lid
Aha, net zoals mij dus. Veel plezier ermee, het is een zeer fijne kar. Heel leuke motor, en zeer fijne zetels. Net 1200km gereden met de mijne.

Succes met het inrijden..

becaj0

Nieuw lid
Allen, vandaag gevraagd aan mijn dealer om mijn bestelling van mijn O3 te annuleren. :thumbsup:

En het bestelde initiële voertuig te vervangen door een vRS model Combi.

Hopelijk lukt het, morgen krijg ik nieuws van skoda distributeur.:dankje:

Skoda_Fan

Actief lid
Heeft er iemand toevallig een RS ZONDER het DESIGN PAKKET (black) gekozen?
En zoja, zijn de raamlijsten aan de zijkant dan CHROOM of ZWART?

Het is nl. nergens in de RS folder of de Skoda site te vinden, terwijl voor de andere uitvoeringen het altijd wel specifiek genoemd wordt.

Bovenaan Onderaan