Wat is ondertussen je gemiddelde verbruik over al je kilometers?ow jawel, en dat kunnen meerdere mensen zelfs bevestigen
Wat is ondertussen je gemiddelde verbruik over al je kilometers?
Idd, dsg6 is de S stand niet geschikt voor gewoon te rijdenIk rijd DSG6 en kan jullie bevestigen dat rijden is S enkel voor super sportief rijden is. Schakelen doet ie pas bij 4500rpm en daar blijft ook gewoon hangen. Net iets te veel van het goede...
7,8 met paar rondjes Ring, 260 op de autobahn, S-stand gebruiken, even uittesten, auto nog niet volledig "los gereden", ...zie hieronder
Als dit waar Is, dan rijdt hij hier aan 50km/u rond.7,8 met paar rondjes Ring, 260 op de autobahn, S-stand gebruiken, even uittesten, auto nog niet volledig "los gereden", ...
Sterk, zeer sterk .... ik ga ook zien voor een 245 en wat meer op de Ring rijden
Zeker dat je geen 245 diesel hebt ?
S6 daar geraak ik niet . Bij 205 schakelt hij pas naar S5Als dit waar Is, dan rijdt hij hier aan 50km/u rond.
Ikzelf en m'n vrouw rijden bij dagelijks verkeer, rustig met de verkeersstroom mee en hebben dan 'n verbruik van 8,6 gemiddeld. Bij exact 73km/u schakelt de dsg6 naar de 6de versnelling.
Als Tuner111 dan aan 260km/u gaat rijden en dan pas 7,8l verbruik gemiddeld uitkomt, is de enige verklaring dat hij de resterende kilometers ultra zuinig/traag moet rijden.
Weet je vrouw dat je dit doet??S6 daar geraak ik niet . Bij 205 schakelt hij pas naar S5
Domme vraag heWeet je vrouw dat je dit doet??
Was dan ook een retorische vraagDomme vraag he
Sommigen gaan naar de hoeren rijden en sommigen eens ne keer in hun skoda’ke.Was dan ook een retorische vraag
En trouwens, zoals ooit een prof citeerde "er bestaan geen domme vragen, enkel domme antwoorden"
Hopelijk niet teveel plekken op de sportstoelen danSommigen gaan naar de hoeren rijden en sommigen eens ne keer in hun skoda’ke.
We wijken afHopelijk niet teveel plekken op de sportstoelen dan
zie hieronder
Ik doe 11,5 gemiddeld en mijn vrouw 8,0 lit gemiddeld. En zij rijdt nog trager als een bomma. Zij weet niet dat er een turbo in de auto steekt.Daar kom ik toch ook niet aan. Ok, bij stukken van +10km wel maar woon-werk verkeer (5km), vergeet het.
Ja gij kent ze he
Als je eens wil weten wat een auto theoretisch als aller aller laagste verbruik kan rijden moet ons Martine er eens mee rijdenJah… bij die madam van mij geraakt de 1.4 tsi zelfs niet onder de 10l...stel u voor dat ze de pedaal van een vrs onder de voet krijgt
En als je de plaatsen wil weten waar er geflitst wordt ( helaas meestal te laat ) moet je er Vanessa eens mee laten rijdenAls je eens wil weten wat een auto theoretisch als aller aller laagste verbruik kan rijden moet ons Martine er eens mee rijden