Octavia III RS

Kurtje

Forumguru
Is heel duidelijk dat de nieuwe DSG7 hierin verschilt van de DSG6 …

Nu het is niets dat een software aanpassing op maat niet kan verhelpen :)

dirkie996

Forumguru
7,8 met paar rondjes Ring, 260 op de autobahn, S-stand gebruiken, even uittesten, auto nog niet volledig "los gereden", ...
Sterk, zeer sterk .... ik ga ook zien voor een 245 en wat meer op de Ring rijden :jaja:
Zeker dat je geen 245 diesel hebt ? ;)
Als dit waar Is, dan rijdt hij hier aan 50km/u rond.
Ikzelf en m'n vrouw rijden bij dagelijks verkeer, rustig met de verkeersstroom mee en hebben dan 'n verbruik van 8,6 gemiddeld. Bij exact 73km/u schakelt de dsg6 naar de 6de versnelling.
Als Tuner111 dan aan 260km/u gaat rijden en dan pas 7,8l verbruik gemiddeld uitkomt, is de enige verklaring dat hij de resterende kilometers ultra zuinig/traag moet rijden.

philippe bakker

Forumguru
Als dit waar Is, dan rijdt hij hier aan 50km/u rond.
Ikzelf en m'n vrouw rijden bij dagelijks verkeer, rustig met de verkeersstroom mee en hebben dan 'n verbruik van 8,6 gemiddeld. Bij exact 73km/u schakelt de dsg6 naar de 6de versnelling.
Als Tuner111 dan aan 260km/u gaat rijden en dan pas 7,8l verbruik gemiddeld uitkomt, is de enige verklaring dat hij de resterende kilometers ultra zuinig/traag moet rijden.
S6 daar geraak ik niet :). Bij 205 schakelt hij pas naar S5

MarcGeerts82

Nieuw lid
Jah… bij die madam van mij geraakt de 1.4 tsi zelfs niet onder de 10l...stel u voor dat ze de pedaal van een vrs onder de voet krijgt:yeah:

Bovenaan Onderaan