philippe bakker
Forumguru
Goooh ik verzamel er ook seEn als je de plaatsen wil weten waar er geflitst wordt ( helaas meestal te laat ) moet je er Vanessa eens mee laten rijden
Goooh ik verzamel er ook seEn als je de plaatsen wil weten waar er geflitst wordt ( helaas meestal te laat ) moet je er Vanessa eens mee laten rijden
Ik bedoel wel in "D", met 'n oudezakkenrijstijlS6 daar geraak ik niet . Bij 205 schakelt hij pas naar S5
Da ga ni !Ik bedoel wel in "D", met 'n oudezakkenrijstijl
+10km? zeg maar +50km pure autostrade. Ik kom met moeite aan 7.5 als ik een ritje Roeselare-Temse doe en dat is quasi allemaal autostrade.Daar kom ik toch ook niet aan. Ok, bij stukken van +10km wel maar woon-werk verkeer (5km), vergeet het.
7,8 met paar rondjes Ring, 260 op de autobahn, S-stand gebruiken, even uittesten, auto nog niet volledig "los gereden", ...
Sterk, zeer sterk .... ik ga ook zien voor een 245 en wat meer op de Ring rijden
Zeker dat je geen 245 diesel hebt ?
Nu ja wat me opviel aan je versneld filmpje naar de ring is dat je heeeeeel lang achter dezelfde camion hebt gereden. Waarschijnlijk expres om dan hier dit te kunnen posten.
Nu ja wat me opviel aan je versneld filmpje naar de ring is dat je heeeeeel lang achter dezelfde camion hebt gereden. Waarschijnlijk expres om dan hier dit te kunnen posten.
Dit heb ik me laten vertellen door de dealer, die gaf dit aan. In hoeverre het concreet is weet ik niet, maar het past inderdaad wel in de strategische lijn van het automobilistje-pesten plan.Hoezo strengere controle? Voor de BPM telt het moment van toelaten van de auto. Een naheffing BPM voor het na aflevering plaatsen van accessoires kan op dit moment niet. Op zich past dat wel in de CO2-waanzin van nu, maar dan moet je dus eerst de regels aanpassen. Plus: uitlaten hebben niets met de BPM te maken. Tuning wel, maar dan is de bewijslast voor de fiscus erg zwaar.
Heb je een linkje naar waar je dit vandaan hebt?
En ik ken voorbeelden dat ze het niet zien, tenzij ze de waarden in de tabellen gaan controleren....Een wettekst is snel aangepast. Zeker als er geld mee te verdienen valt.
En bewijslast van tuning lastig? Even naar de dealer. Connectie met het merk en hupsakee .... ecu aangepast op die datum. En vele tuners beweren dat het niet mogelijk is, er zijn genoeg voorbeelden waar dealer dit wel gezien heeft.
Op een 300 km traject autostrade kom ik ook aan 7 lit gemiddeld. En ja moest ik nu ook het geduld hebben om eens keilang achter een camion tegen 90 of 100 te hangen dan zakt dit misschien nog maar dat wil ik niet testen@leon-cupra woon-werk zit ik tussen de 8.5/9l, is 5km waarvan 3km steenweg en 2km stad, dorp met lichten en vluchtheuvels. Normaal met het verkeer mee rijdend maar zeker geen slakkengang voor zover het kan met een koude motor.
Wat @Tuner111 aangeeft kwa verbruik met serieus gas geven ertussen kan ik ook beamen al heb ik 6.4l wel nog nooit gehaald, eerder 7l. Maar Bram houdt zich over het algemeen iets beter aan de snelheid als ik.
Enfin niet dat het verbruik iets uitmaakt eigenlijk maar het is wel fijn om te zien dat je met toch al wat vermogen nog relatief zuinig kan zijn, zonder als een slak te moeten gaan rijden.
btw: Ik tank nu al enkele weken 102 en merk dat hij daar met dezelfde rijstijl ook zuiniger mee is.
Dit kunnen ze bij de grote controles wel meenemen, die met Douane, Marechaussee, belastingdienst en politie.hoeveel ambtenaren de Belastingdienst erbij moet hebben om dit een beetje te controleren....
Doe maar eens een filmpje dan tot de 220, voor de regenachtige avonden, waar we wel een avondvullende film kunnen gebruiken.Ik bedoel wel in "D", met 'n oudezakkenrijstijl
Op een 300 km traject autostrade kom ik ook aan 7 lit gemiddeld. En ja moest ik nu ook het geduld hebben om eens keilang achter een camion tegen 90 of 100 te hangen dan zakt dit misschien nog maar dat wil ik niet testen
Nou nou, 6,4l/100 km in een RS 245, dan moet je wel erg tam rijden en dat is wat mij betreft hetzelfde als zonder l*l naar de hoeren gaan....
En nu wil ik is niks meer van horen.. Verbruik discusies en een rs gaan niet samen amen en uit.
maar ik ben wel iemand waar je 50 mag zal ik 50 rijden. waar 70 doe ik 70.. en enzoverder...
Oh? In Nederland wel?orige zaterdag eens een ritje gaan doen naar de kust en zo door naar nederland, op de boerebanen daar een stevig door gegaan waar het kon