Octavia III RS

leon-cupra

Forumguru
Lijkt vrij hoog. Daar moet dan de BPM dan nog af, als je je opbrengst wil weten.

Edit: ik kom op Autotrack deze tegen https://www.autoscout24.nl/aanbod/s...ne-blauw-bad08c6f-d606-4945-e053-e250040af478
Iets meer kilometers en rare velgen.
Was de wagen die ook al tegengekomen ben. Zeer goed overeenkomend met de mijne. Voor de rest quasi geen aanbod, tenzij de peperdure facelift 245. Nu ja, was nog maar de enigste aanbieding die ik had gekregen. De dealer had nog wat adressen. Zullen wel zien. Het is nog niet zo dat de beslissing is genomen dat de RS mag vertrekken. Er zijn nog veel watertjes te doorzwemmen ;)

StefanAR

Forumguru
@Rallye klopt. Is ook afhankelijk van de opties die op de auto zitten en of het om een BTW auto gaat (voor de ondernemers onder ons). Gezien de schaarste van de RSen kan ik mij voorstellen dan mensen iets meer betalen dan normaal als ze op zoek zijn naar dergelijke auto (en budget het toelaat).

StefanAR

Forumguru
Graag jullie mening (over kleur en/of model velg), gaat om 19" velgen voor onder een witte Octavia RS

Tenslotte advies over merk/type banden?

19" GOUD "Turbine" type
Keskin KT20.jpg

19" ANTRACIET (zie 2e foto) "Y-spaak" type Keskin KT19.jpg Keskin KT19 (velg).jpg

leon-cupra

Forumguru
Goudkleurig onder een witte is zeer mooie combinatie. Gaat dan wel iets meer richting "tuningcar" maar zeker niet op een foute manier.
Voorbeeldje:
02d980e7aa303b97879fee2b46b4a384.jpg

Van de getoonde velgen ben ik persoonlijk niet echt zo een fan. Zou meer in de richting zoeken van rechte spaken, iets "klassiekere" velg zou mij persoonlijk meer aanspreken en zoals tuner111 zei, een goudkleurige BBS velg zou zeker niet misstaan op de RS.

Rallye

Forumguru
Anthraciet of zwart. Goudkleurige velgen mogen alleen als je een blauwe Subaru hebt. Op de rest is het (wat mij betreft) Sjonnie.

StefanAR

Forumguru
Verdeelde meningen :D

Aangezien de RSen ondanks hun vermogen etc. er redelijk gewoon uit zien vind ik flashy velgen er juist wel mooi onder!

BBS zijn op zich mooie velgen, maar best aan de prijs :banghead:

leon-cupra

Forumguru
Kwam deze laatst tijdens mijn vakantie tegen. Vond het afschuwelijk genoeg voor een plaatje.
4b39ae8dc14e2ef87121a65c7d1e03f3.jpg
Jij bent dan ook een +60 plusser hé :tongue:
Jullie dienen dit afschuwelijk te vinden. Buiten die rode doppen is er toch niet veel dat fout is aan deze wagen.
Iets van "gouts et couleurs" ;)

Rosinfield

† In Memoriam
Kan wel tegen een geintje hoor. Maar leeftijd heeft dat in mijn geval niets te maken. Mijn smaak op allerlei gebied en bezigheden, zullen door menig jongere als excentriek worden gezien ;).
Goud kan me nooit bekoren. En wat auto's betreft, zo weinig mogelijk bking bling

leon-cupra

Forumguru
@Rosinfield , ben je dan vergelijkbaar met je profielfoto? ;)
Er werd gesproken over nuancering in een ander topic, jouw reactie over de looks van de golf was ook niet echt genuanceerd hé.
Daarmee dat ik even daarop reageerde. ;)

Rosinfield

† In Memoriam
Ik weet niet, zie de echte foto op FB.
Niet tav elk onderwerp is nuancering wenselijk. Bv wanneer het zoals hier een kwestie van smaak is. Ik heb er geen enkel probleem mee wanneer men iets spuuglelijk of geen porum noemt terwijl ik het prachtig vind. Wanneer het echter gaat om beladen sociaal maatschappelijke kwesties, vind ik weliswaar dat iedereen (praktisch) alles moet kunnen uiten, maar dan is enige nuancering wat mij betreft wel gewenst met het oog op een zinvol discours.

Bovenaan Onderaan