Octavia III RS

Tuner111

Forumguru
skoda-octavia-rs-tdi-tuned-by-rieger-has-420-nm-golf-bbs-wheels-110540_1.jpg

Zalige velgen voor onder een witte rs :D

EdK

Forumguru
vind haar zaliger dan die hele wagen.......:pieker::deuk:

Wil met liefde haar helpen de verf van der lichaam af te halen

leon-cupra

Forumguru
vind haar zaliger dan die hele wagen.......:pieker::deuk:

Wil met liefde haar helpen de verf van der lichaam af te halen
Zeker dat het een vrouw is? Het is tegenwoordig niet omdat "ze" borsten heeft dat het ook een vrouw is.:pardon:
Lijkt mij een heel mannelijk gezicht.

Daels

Nieuw lid
Hallo allemaal

Zou graag een downpipe steken op 230rs pre facelift

Iemand die dit al gedaan heeft en evt filmtjes hebben van geluid en welk merk jullie aanraden naar prijs kwaliteir toe

Alvast bedankt

Kurtje

Forumguru
De cat op deze downpipe's maakt hem inderdaad duurder, ze zijn dan ook in België keurbaar…
Als keuring je belangrijk is, zeker deze overwegen...

Indien niet zijn er zeker nog andere goede alternatieven...

CDK

Forumguru
Nu wel alles goed? Hoe ben jij bij hun terecht gekomen?

Hij heeft iets opgestuurd wat ik nog ergens bij mij in de buurt moet laten monteren, hopelijk ben is het dan opgelost.
Na een slechte ervaring elders met mijn vorige auto ben ik diverse aanbieders gaan vergelijken en afgaande op ervaringen van anderen in Dirkshorn terecht gekomen.

philippe bakker

Forumguru
Om over de tractie te hebben : net nog gespeeld tegen een nieuwe BMW 530 d. Stilstaand naast elkaar was die een beetje rapper weg vanwege mijn slechte tractie. Dan had ik het gevonden : ik sta ervoor aan de lichten. Zo kan ik ‘slecht ‘ vertrekken en dan vol op de gas duwen. Want eens ik kon doorgeven reed ik telkens goed weg van hem. Ik heb hem zo 3 keer op zijn doos gegeven en nog bleef die proberen

Spector

Forumguru
Daar zijn we weer. Vakantie zit erop. Gisteren in 16 uur uit Italië terug gereden, viel niet tegen op een zwarte zaterdag. Wat een heerlijke reisauto is die RS. Onderweg nog vriendjes gemaakt met een Duitse RS, de beste man had aardig wat gedaan aan z'n RS gedaan zowel optisch als motorisch. Lees van de week wel bij

07ed6a22364f6e619af49ddca692ad15.jpg

Bovenaan Onderaan