Octavia III RS

philippe bakker

Forumguru
Voila aangekomen. Eerste dag in eco gereden en 9,6 lit gemiddeld. Tweede dag in D gereden en .... 8,6 lit gemiddeld ..... euh ???? Echt waar

philippe bakker

Forumguru
Nog een vraagje : kan ik het knopje om een raampje vanachter te openen vergrendelen ? Mijn zoontje kan eraan :(. Ik heb het nu met ducktape afgeplakt

CDK

Forumguru
kan ik het knopje om een raampje vanachter te openen vergrendelen?

In mijn Superb kon dat wel, net als in mijn Kodiaq. Achterste knopje op het paneel in de deur, een raampje met een kruis er doorheen staat er op..... Denk niet dat je het er op hebt zitten, dat kan je namelijk niet over het hoofd zien.

Tuner111

Forumguru
Iemand bekend en ervaring met dergelijk setup in een RS?

Ik heb bijna alles van de mods gedaan. Als ik mijn downpipe heb gaat hij naar de chipboer voor stage 2 aangezien stage 1 niet meer kan bij me.

Ik heb bij br al is kunnen meerijden met stage 2. Das toch een heel verschil hoor! Van stilstand heeft de rs wel problemen.. Maar eens je rijd jawadde!

leon-cupra

Forumguru
Iemand bekend en ervaring met dergelijk setup in een RS?

Als je graag nog meer gripverlies wil hebben, bandjes op na 10.000km, remmen op na 20.000km, bij regenweer trager moeten rijden dan een dacia, ... Ikmoet je idd zo een setup installeren. Leuk voor filmpjes te maken en zot te doen op rechte stukken maar voor de rest .... :pieker:

boontjeRS

Forumguru
Als je graag nog meer gripverlies wil hebben, bandjes op na 10.000km, remmen op na 20.000km, bij regenweer trager moeten rijden dan een dacia, ... Ikmoet je idd zo een setup installeren. Leuk voor filmpjes te maken en zot te doen op rechte stukken maar voor de rest .... :pieker:

Ze rijden niet allemaal zo zot of u hoor, mijne is ook gechipt en heb nu 75d km, remmen zijn iets over halverwege en mn banden gaan vooraan al 25d mee en kunnen nog zeker 15d of meer mee. Veel ligt aan de trajecten dat je doet. En de 1ste Dacia die me volgt in de regen, laat me niet lachen. En ik ben zeker geen slak, rij toch wekelijks een stukje boven rijbewijs intrekken, moet weten waar en wanneer :yeah::jaja:

Kan je dan nooit iets positiefs vertellen over de RS ? Misschien moeten we eens nadenken over hoe jij je auto gekocht hebt.... Een normale mens doet een testrit of zoekt alle mogelijke info over een auto. Waaronder de PLUS en MIN punten. De meeste hier weten van de min punten en focussen op de PLUS punten. Ik kan niet geloven dat je bij de aankoop van de RS niet wist dat hij grip ging verliezen of ging veel ging verbruiken of wat dan ook.

leon-cupra

Forumguru
Ze rijden niet allemaal zo zot of u hoor, mijne is ook gechipt en heb nu 75d km, remmen zijn iets over halverwege en mn banden gaan vooraan al 25d mee en kunnen nog zeker 15d of meer mee. Veel ligt aan de trajecten dat je doet. En de 1ste Dacia die me volgt in de regen, laat me niet lachen. En ik ben zeker geen slak, rij toch wekelijks een stukje boven rijbewijs intrekken, moet weten waar en wanneer :yeah::jaja:
Heb je ooit al met mij meegereden? Zwijgen dan.

Bovenaan Onderaan