leon-cupra
Forumguru
Wacht, even mijn roze bril op zetten: fantastische ruimte, luxueus interieur, machtig goede stoelen, comfortabele reiswagen, ...Kan je dan nooit iets positiefs vertellen over de RS ? Misschien moeten we eens nadenken over hoe jij je auto gekocht hebt.... Een normale mens doet een testrit of zoekt alle mogelijke info over een auto. Waaronder de PLUS en MIN punten. De meeste hier weten van de min punten en focussen op de PLUS punten. Ik kan niet geloven dat je bij de aankoop van de RS niet wist dat hij grip ging verliezen of ging veel ging verbruiken of wat dan ook.
Ik heb ook mijn onderzoek gedaan naar de wagen, wees gerust. Kritiek punt was ook verbruik (rekening gehouden met 10L, het is er 13 geworden), gripverlies ook gelezen maar je neemt dit punt voor lief omdat je zo een wagen graag wilt, maar dat het voor mij zo een teleurstellend gegeven was na de aankoop, dat had ik bij een testrit niet kunnen ondervinden.
Feit is gewoon : hij verbruikt teveel, heeft te weinig grip, bij mij dan gaan alle slijtonderdelen blijkbaar veel sneller versleten, ... en mijn rijstijl zal niet veel verschillen van vele anderen. Het moment dat de wagen tegen de begrenzer aan gaat, is al heel lang geleden.
En de RS gaat einde van de maand weg. Gisteren met een MX5 gereden, dat is pas een funcar.