leon-cupra
Forumguru
Zwaar, log en juist maar goed om te pronken op de boulevard.Ik ook niet. Ik heb dan liever een z4 van 4 jaar oud.
Zwaar, log en juist maar goed om te pronken op de boulevard.Ik ook niet. Ik heb dan liever een z4 van 4 jaar oud.
Omdat iedereen mee gaat met de trend van "ik wil den dikste van de straat hebben" kunnen de merken hun prijzen blijven opdrijven. Wagens worden belachelijk duur. Gisteren nog in de autogarage, een nieuwe A6 van 85.000euro, een A7 van 100.000euro, waar gaat dit naar toe? Binnenkort gaan we ofwel 20jaar lenen voor een wagen ofwel gaat de werkmens allemaal Dacia moeten rijden.Welke nieuwe auto kost nu niet veel ? Als je een Dacia duster met wat toeters en bellen neemt ga je over de 20.000 een duster !
Of mss nog de c63 en de M4.Als het dan toch een cabrio moet zijn zou Ik Idd kijken naar een z4 of golf r cabrio of s3 cabrio.
Een Elise is dan ook een heel stuk duurder en 0,0 comfort. De mx5 rijdt enorm comfortabel maar rijdt ook enorm plezant.Ja of een mooie Lotus, die worden alleen maar meer waard. Kennis van mij heeft ook een Elise, stoer ding en stuurt als een malle.
Nog een stukje lichter en na 3 jaar verkoop je hem en heb je voor niets gereden qua afschrijving.
Wat op de één of andere manier? Het is een vrouwenwagen ? Het is een kapperswagen? So what? I don't care.
Tja.. Een mx5 is voor me meer een verwijfde auto(een auto voor vrouwen) .. Maar das mijn mening. Je moet gewoon doen wat je lekker zelf wil doen hèOf mss nog de c63 en de M4.
Heb nog andere rekeningen te betalen dan enkel mijn wagen
Tja, tot over een maand zou ik ook geen Mazda kopen. VAG klakje nog steeds op. De MX5 altijd wel een knap bakje gevonden. Je begint dan een testen te lezen en te zien, begin je er wel verlekkerd op te worden, financieel ook zeer interessant. Dan ga je ermee rijden en dan ben je onmiddellijk verkocht.Op de een of andere manier past het niet bij mij. Je moet ook absoluut lekker doen waar je zelf het meest van geniet. (binnen je budget en wensen)....is dat de mx-5 dan zou ik die direct kopen!
Tja.. Een mx5 is voor me meer een verwijfde auto ..
Neen, jij zou mijn nummer niet krijgenprecies Bram, alleen moet je dan achteraf niet zeuren dat je achterna wordt gezeten door een groep mannen met leren broekjes en chuhuahua's met kleertjes die je nummer willen
edit: geintje moet kunnen he
Tja, tot over een maand zou ik ook geen Mazda kopen. VAG klakje nog steeds op. De MX5 altijd wel een knap bakje gevonden. Je begint dan een testen te lezen en te zien, begin je er wel verlekkerd op te worden, financieel ook zeer interessant. Dan ga je ermee rijden en dan ben je onmiddellijk verkocht.
Mijn vader was gisteren mee met de testrit, al van zijn 18 audi/vw adept, je moet bij hem met niets anders afkomen. Reden 5 minuten met de MX5 en zei direct "dat moet je kopen". Zegt genoeg.
Nog 'n internetracervooral in GB en DE doen ze het veel skodaforum.de of octavia-rs.com of briskoda.net
Uw plaatje begint zelf afgezaagd te geraken. Je hebt ook niets anders te vertellen dan dat ik zaag. Als mijn gezaag jou niet aanstaat, reageert er dan niet op.Misschien om van uw gezaag af te zijn over uwe Skoda dat uw pa het zei. Man man man, gij kunt nogal zagen ze om toch maar uw gelijk te kunnen krijgen, ik ik ik. Ik wens je veel succes met de Mazda en hoop dat je er plezier mee hebt en na 2weken nat weer je niet terug zaagt over de achtertractie in de bochten.
De auto maakt de man? Verkeerd gedacht.Tja.. Een mx5 is voor me meer een verwijfde auto(een auto voor vrouwen) .. Maar das mijn mening. Je moet gewoon doen wat je lekker zelf wil doen hè
Uw plaatje begint zelf afgezaagd te geraken. Je hebt ook niets anders te vertellen dan dat ik zaag. Als mijn gezaag jou niet aanstaat, reageert er dan niet op.Misschien om van uw gezaag af te zijn over uwe Skoda dat uw pa het zei. Man man man, gij kunt nogal zagen ze om toch maar uw gelijk te kunnen krijgen, ik ik ik. Ik wens je veel succes met de Mazda en hoop dat je er plezier mee hebt en na 2weken nat weer je niet terug zaagt over de achtertractie in de bochten.
Lees de kop van het artikelDat zou het Idd zijn.. Niks beter dan een lekkere Porsche!
Ik zal je een zakje popcorn en een biertje opsturenHeerlijk dit,eindelijk weer een beetje “actie” niet zo zoetsappig allemaal, ik hou ervan.
Moet kunnen, af en toeHeerlijk dit,eindelijk weer een beetje “actie” niet zo zoetsappig allemaal, ik hou ervan.