Je komt al een jaartje ouder zekerDoet mij weer een beetje denken aan mijn “Glory ”jaren hier met nog een paar andere van hier, heerlijk. Lekker de boel een beetje stangen.
Het ergste van al is dat de "problemen" worden herkent maar niet erkent.Jazeker! 47 alweer maar nog steeds in voor een beetje actie!
Maar zodra je de roze Skoda bril afzet wordt je hier meteen aangevallen. En logisch het is een Skoda forum maar af en toe wat actie kan ik wel waarderen
Met al die roze brillen is het moeilijk het onderscheid te bepalen.Erg he . Heb je het nog steeds niet door dat ik je ermee ambeteer. En ja, je hebt gelijk, in de regen kun je maar stampen vanaf 70 in 3e. Bij droog geen last of ik moet echt overdrijven. Mn koppel is in de 1ste 2 Vitessen minder dan de andere vitessen doordat ik wist dat het nie ging goed komen anders. Blijkbaar heb ik betere trajecten dan jij en er praktisch geen last van. Succes met mx5, int zwart leuk speeltje maar een 160pk is t leukst
Het is een handelaar waar de dealer redelijk wat mee samenwerkt en steeds correct blijkbaar. Storten ook steeds het geld en komen dan pas om de wagen (hebben de wagen puur gezien op foto). Dus tja, zullen wel zien. Moest het met deze handelaar niet doorgaan, heb ik nog een alternatief.Een handelaar die zn woord zal houden, ik zou mn geld er niet op zetten
Ik denk snelste tijd Nürnberg ring vd rs is 8’30 en vd mx5 8’56Met al die roze brillen is het moeilijk het onderscheid te bepalen.
Ik heb trajecten waar de RS faalt en de MX5 uitblinkt
Het zal een soul red 2.0 worden (als de Hollandse handelaar van zijn woord blijft)
Das de mening vd schrijver he. Voor mij is elke cabrio ne wijven auto. Krijg ik ne mega cabrio dan verkoop ik hem direct en koop ne serieuze auto. Maar als ne boxster een vrouwen auto is dan is het voor de vrouwen met klasse en de mx5 voor de vrouwen met weinig Ping PingLees de kop van het artikel
http://www.carros.nl/testritten/36733-porsche-boxster-meer-voor-mannen
Een MX5 is een pure funcar bij lagere snelheden. Met een MX5 wil je geen +200 rijden maar wil je door boerebaantjes vlammen, wil je strak sturen, wil je de wagen in de bocht gooien,... Mx5 is niet gemaakt om hoge snelheden te rijden. Wil je +200 rijden op een recht stuk, moet je idd bij de RS zijn. Dat verklaart ook het verschil in de rondetijden op de Ring.Ik denk snelste tijd Nürnberg ring vd rs is 8’30 en vd mx5 8’56
Als je de uwe hebt gaan we es afspreken op clastres. Das 2,7 km lengteEen MX5 is een pure funcar bij lagere snelheden. Met een MX5 wil je geen +200 rijden maar wil je door boerebaantjes vlammen, wil je strak sturen, wil je de wagen in de bocht gooien,... Mx5 is niet gemaakt om hoge snelheden te rijden. Wil je +200 rijden op een recht stuk, moet je idd bij de RS zijn. Dat verklaart ook het verschil in de rondetijden op de Ring.
Laat de MX5 eens op een kort, bochtig circuit los en hij maakt brandhout van de RS.
Das de mening vd schrijver he. Voor mij is elke cabrio ne wijven auto. Krijg ik ne mega cabrio dan verkoop ik hem direct en koop ne serieuze auto. Maar als ne boxster een vrouwen auto is dan is het voor de vrouwen met klasse en de mx5 voor de vrouwen met weinig Ping Ping
nog een beetje popcorn?Heerlijk...
nog een beetje popcorn?