Bij leasemaatschappij maar gaat via Nam Gentwaar ergens heb jij u wagen besteld?
Wat me opvalt: in de Autoweek test komt de RS er minder complimenteus uit als tijdens de Autovisie supertest.
Met die Datsun is het ook niet bepaald een vergelijkbare auto (alleen het formaat scheelt al enorm) wat natuurlijk een prijsverschil oplevert.
Wat niet wil zeggen dat de huidige RS benzine niet erg kostbaar geworden is met dank aan de CO2 BPM.
Wanneer heb je hem juist besteld en hoe lang was de leveretijd in totaal?Ik had mijn RS mooi op tijd, was zelf een weekje vroeger dan voorzien in de garage.
Besteld bij garage Thuy in Kontich.
Wat ik niet van Autoweek begrijp, maar ik vind ze dan ook vaak wel erg gekleurd en daarmee meteen ook weer ongeloofwaardig, is dat men de Octavia RS maar een raar ding vindt, want een snelle station kan eigenlijk niet en is geen GTI. Het klopt dat het geen GTI is, maar dat is ook niet het doel van dergelijke auto.
Bij een rijimpressie of test van een A4, A6 station staan dergelijke opmerkingen er niet bij. Oh wacht, het gaat dan om een fantastisch, perfect afgewerkt product van het premium (dus marketing blabla) merk Audi. En daar kan het dus weer wel en is het niet raar, volgens Autoweek.
Wanneer heb je hem juist besteld en hoe lang was de leveretijd in totaal?
ja vind da allemaal straf ze heb maand nadien besteld op 30.10.2013 en ineens word levertijd 8 a9 maand in plaats van 2maand welke jij hebt moete wachten. bedankt voor de reactie kan ik zeker gebruiken als argument naar invoerder toeBesteld op 29.8.2013.
Levertijd was begin november voorzien. Datum van inschrijving was 08.11.2013.
Stond een weekje voordien al in garage maar moest nog wachten op kenteken en op firma die auto opkuist.
Grtz