Octavia III RS

rd-autofan

Nieuw lid
hallo ,

ik ben nieuw hier ik heb al veel probleem gehoord voor levertermijn van O3 Rs

ik zouw graag ook een willen bestelen maar ja als ik da zie

ik heb met dealer en e mail gestuurd en hij zij mij wel min 4 maand max 6 maand dus het zouw normal gezien als ik die nu besteld zouw ik hem moeten hebben rond in jullie maar ja

ik ga zien op het auto salon in brussel en eens bel aan d ieteren voor eens te horen

EdK

Forumguru
Google translate van franstalig naar nederlands ?
Autofan can you write your text into englisch ?
I think that whe understand you then better than now.

Tom RS

Forumguru
Ik hoop dat we hier te maken hebben met een inwoner van ons Waalse landsgedeelte (en dus Franstalig)...

Canon-Eye

Forumguru
Het is zeker weten een héél stuk beter dan het Frans van de meeste forummers, ga daar maar van uit.
Alle lof dus! :thumbsup:

Tom RS

Forumguru
Om te beginnen de motor (oplage voor Skoda en Seat is beperkt), maar intussen zijn er blijkbaar ook al vertragingen door andere oorzaken, waardoor ook de tsi vertraging oploopt. In ieder geval: vertrouw maar niet op de levertermijn die de verkoper je voorhoudt en zorg er zeker voor dat de levertermijn zeer duidelijk op je eventuele bestelbon vermeld wordt, anders heb je helemaal geen argumenten in handen om het later te betwisten.

rd-autofan

Nieuw lid
@Tom RS

wa wilt je daar bij zegen bij (oplage skoda en seat )

En voor en berline Rs tdi is daar vertraging is ?????

wa wil je daar bij zegen en duidelijk levertermijn op de bestelbon moet vermeld , wa kan ik doen als ze dan te laat zijn ???

Tom RS

Forumguru
Ik wil daarmee zeggen dat Volkswagen (dat de motoren levert) er maar een beperkt aantal levert aan Skoda en Seat. Dat aantal is verre van voldoende om aan de vraag te voldoen, vandaar de wachttijden voor een tdi.
Andere zaken die voor vertraging zorgen (dus ook bij een tsi) zouden o.a. bepaalde kleuren, sportonderstel, ... zijn.
Als je die levertijd duidelijk op de bon hebt en ze gaan er meer dan 25% over, heb je recht op een vervangwagen en eventueel schadevergoeding, maar dan zal je goed van je moeten afbijten om dat te bekomen.

rd-autofan

Nieuw lid
dus tdi is ook wachten lijk de Tsi ,voor levertermijn op de bon voor wa heb ik dan recht op en vervangwagen aals ze mijn auto overnemen dan rijd ik met mijn auto tot da ik mij nieuw hebt of kan da ni ??????

en welke kleur is voor skoda moelk voor te maken ????

schadevergoeding (hoe bedoel je ???)

topper 01

Banned
was is nu het probleem bij skoda voor de levertermijn van de octavia Rs Tdi???
De fabriek in tsjechie produceert maar 160 rs en per week zowel combi als hatchback, omdat de nieuwe octavia zo goed is aangeslagen wereldwijd en de vraag enorm is!
Dit werd mij door een insider verteld.
vandaar.

Bovenaan Onderaan