Octavia III

Greggy

Actief lid
Beterz....

Aandrijflijn 1.4TSI 150pk met accupakketje, DSG en totaal 170pk en 14%... Hmmm... dan wel die accu's netjes wegwerken onder de auto en ik bestel blind... Die accu's snoepen iets van 150 liter bagageruimte af in de Jetta geloof ik.
 

Darkside

Forumguru
Ja straks in de combi die ooi ongeveer 630l krijgt. Hou je nog 480 l over ( meer dan een focus)
Of idd als er bij het ontwerp rekening mee is gehouden hou je nog meer over....
 

RualdOrdelman

Nieuw lid
Het meeste wat mij bezighoud is de CO2 uitstoot. Dat ik deze auto wil en zal bestellen is al wel zeker.

Het is al wel duidelijk dat de 89gram uitstoot variant van de 1.6TDI niet bij de eerste lancering zal zitten. Wanneer wel is erg onduidelijk. Op de ene site lees ik dat die motor in Mei te bestellen is, op een andere site rond de zomer en zelf oktober heb ik ergens opgevangen.

In de Tjechische brochure die Skoda daar op de website heeft staan met alle opties en prijzen staat ook deze zin (door Google Translate):Vanaf 22 kalenderweek van 2013 is ingesteld om te bestellen motorvarianten Start / Stop-systeem en remenergie terugwinning
 

Darkside

Forumguru
Ziet er goed uit zo'n elegance. Zal denk niet dat de standaard uitrusting zo naar nederland komt. Hoop het wel.
 

VEEJAY

Forumguru
Als een geconfigureerd modelletje in Duitsland 31K kost, wat kost ie dan hier? Of kun je dat niet zo inschatten?
 

CharlesTucker

Forumguru
"Mijn" configuratie komt op 26.190 Euro, ben ook heel benieuwd wat dat in Nederland gaat worden. Gelukkig hoef/kan/mag ik pas over een dikke 2 jaar serieus gaan kijken.
 

Bakkertje

Forumguru
Net even een O3 in elkaar geklikt in Duitsland zou de mijne 31875 kosten :shocked:
Maar dan heb je wel een 2.0 TDI Elegance, met heel veel opties..
En vooral het Canton luidspreker pakket, laat PON die ajb gewoon als optie aanbieden op alle uitvoeringen!
 

tha a

Senior Member
Canton systeem komt standaard in elegance business... Net als kessy systeem en half leer/half alcantera(of hoe schrijf je dat...?)
 

Darkside

Forumguru
Is dat al zeker dat PON dat standaard aan gaat bieden dan?

Verder een voorzichtige prognose gemaakt.
Verschillende autos geconfigureerd met ongeveer dezelfde opties op VW.De Skoda.De en VW.nl

Het verschil tussen de Skoda en VW in duitsland is dat VW zo'n 750,- duurder is.
En dat de VW in nederland weer zo'n 1200 duurder is dan in duitsland

Dus mijn prijs voor de VW in nederland van 30.500 zou een richtprijs voor de Nederlandse skoda prijs opgeven van 29,750.


http://www.youtube.com/watch?v=UyAj9-Sq8hc
 
Bovenaan Onderaan