Octavia III

Darkside

Forumguru
Zou het?
14%.jpg

kijk niet goed. Er komen 4 modellen naar boven. Allen zijn citigo modellen.
Of toch stiekum een OIII?
 

nd1982

Nieuw lid
De combi pas in mei in de showroom.. Vanaf wanneer zal die dan bestelbaar zijn? Mijn huidige lease auto moet ik in juli inleveren en op basis van al het beeldmateriaal wat ik tot nu toe van de nieuwe octavia heb gezien is deze voor mij optie 1...
 

Greggy

Actief lid
De combi pas in mei in de showroom.. Vanaf wanneer zal die dan bestelbaar zijn? Mijn huidige lease auto moet ik in juli inleveren en op basis van al het beeldmateriaal wat ik tot nu toe van de nieuwe octavia heb gezien is deze voor mij optie 1...

Ditto hier... prima opvolgert voor de 5 Variant... :-) Blind bestellen is geen probleem...
 

zaza68

Nieuw lid
tot heden is het nog wel erg stil.... begrijp niet waar ze nog op wachten? Heb toch vermoedens dat zij toch gelijk ook de 14% willen presenteren.....
 

Darkside

Forumguru
De 14% golf is nog niet eens officieel gepresenteerd.
De prijzen zouden sowieso was richting eind feb bekend te worden dacht ik.

Maar dat betekend niet dat ook ik met smart wacht op de officiele cijfers en configuraties
 

Greggy

Actief lid
tot heden is het nog wel erg stil.... begrijp niet waar ze nog op wachten? Heb toch vermoedens dat zij toch gelijk ook de 14% willen presenteren.....

Onderhandelingen van Pon met de fabriek lopen (of liepen) nog... Afwachten... Pffffff....
 

Hetzer

Forumguru
hier een reportage van de pers intro

[video=youtube;qhgLdvN0zzs]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qhgLdvN0zzs[/video]

Een mooie moderne wagen de O-3 en maakt de O-2 wel behoorlijk gedateerd ;)
 

Rallye

Forumguru
De engelse handleiding bevat een heel stuk over de standkachel. Ben benieuwd of Pon nu wijzer wordt, en hem wel aanbiedt (zeker nu het voor de BPM niet meer uitmaakt).

Grappig om de zien dat de radio's, ondanks de oude namen, nieuw zijn. De nieuwe Swing heeft een SD-ingang.
 

flip

Lid
@ rallye: taalkeuze aanklikken en je krijgt alles in het Nederlands of Frans of ...Ik hou het bijna niet meer uit. De 1.4 tsi in break, dat is het helemaal. Nooit gedacht dat ik zo gemakkelijk afstand zou kunnen nemen van mijn O2 1.6 tdi...
 

Greggy

Actief lid
Vanuit Twitter van Skoda_NL: "Goedemorgen, begin maart maken we de prijzen bekend van de nieuwe Octavia Combi. ^FR"

Nog even geduld dus...
 

paulus474

Senior Member
:-))
Heb geen twitteraccount, maar het lijkt erop dat zowel de prijzen van de sedanuitvoering als van de combi-uitvoering pas beide begin maart bekend worden...
Nog even geduld dus inderdaad;-(
 

Darkside

Forumguru
Nog even gevraagd. Maar idd. Begin maart worden de prijzen bekend gemaakt voor zowel de combi als de hatchback.
 
Bovenaan Onderaan