dat komt me net te laat, maar ik red me wel. thanks@ Gunner, de laatste vrijdag in augustus
Ik zie niet wat ACC te maken heeft met vermogen.Weet iemand hoe het zit met Adaptive Cruise Control op een nieuwe Octavia 1.6TDI?
Oorspronkelijk stond dit namelijk in de standaard lijst van een Elegance Businessline (bij Alphabet) nu is het in geen enkele Octavia meer terug te vinden (ook niet bij 2.0TDI) en helaas is de site op zijn zachtst gezegd niet ideaal om dit soort dingen terug te vinden. De dealer vertelde me dat het op de 1.6TDI niet ging vanwege het vermogen, zou erg jammer zijn.
Op die prijslijst (pagina 4) staat "Adaptive Cruise Assistant inclusief Front Assistant" voor 700 euro op de optielijst voor zowel Ambition als Elegance businessline uitvoering.
Poei.... 2200 euro extra voor de 1.2 met DSG.... :crazy:prijzen staan online op een site van Pon:http://www.fleetwise.nl/service/prijslijsten/skoda (staat niks bij over 1.6tdi niet leverbaar met ACC overigens)
Nee, het is een mooie manier om de marge wat op te krikken omdat er geen BPM over afgedragen hoeft te woden. Met bijtelling heeft het niet direct iets te maken. het is een mooi voordeel voor de zakelijke rijder, maar verder ook niet
Flauw natuurlijk, maar ik moest lachen... Van de Skoda website; de nieuwe nieuwe Octavia 3 Combi. Zeker een facelift?
Uploaded with ImageShack.us