Octavia III

CDK

Forumguru
als je een goede verlagingsset gebruikt, heb je nog steeds een comfortabele auto, maar dan moet je er wel de nodige €urootjes voor uittrekken!

greetz Corné
 

___JC___

Forumguru
Nou 3 cm merk je niet echt met instappen en mijn ervaring met Koni FSD en eibach 3 cm verlaging is dat het beter rijdt dan het standaard onderstel. Maar we raken erg off topic..
 

joepa4

Nieuw lid
Ik denk juist dat die 15mm juist te weinig zijn, de Octavia III staat namelijk standaard wel erg hoog op z'n poten.
Dus de a-point optie van 30mm en dan met 18" wielen eronder komt goed overeen met de brochure foto's. Is dus nog net niet fout ;)
 

paulus474

Senior Member
Leuk leuk!
Heb je niet toevallig ook nog plaatjes van de Combi Elegance in de showroom in Platin Grey? :-P.
 

paulus474

Senior Member
Platin Grey is besteld, maar zoek eigenlijk nog wat echte foto's om mezelf lekker te maken / de tijd nog even uit te zitten.. :-).
 

dorstvlegel

Actief lid
Deze was nog voor 4 april in Duitsland te bestellen. Hierna niet meer. Dus is in Duitsland erg zeldzaam

Gaat er in Nerderland vanaf week 37 ook uit
 

Rick

Senior Member
Weet iemand eigenlijk of auto's met DSG ook flippers achter het stuur hebben om handmatig te schakelen? Of kan dat alleen de pook van de automaat?
 

TedVlemmings

Forumguru
Weet iemand eigenlijk of auto's met DSG ook flippers achter het stuur hebben om handmatig te schakelen? Of kan dat alleen de pook van de automaat?


Zonder extra opties enkel met pook van de automaat. Ik heb het zelf besteld en proefgereden in flipperloze uitvoering, heb er toen navraag naar gedaan en het was enkel beschikbaar als extra optie (wellicht via dynamic pack?) Ikzelf zie er de toegevoegde waarde niet van in om extra voor te betalen, zeker niet omdat je al de manual stand hebt via de pook indien nodig.
 
Bovenaan Onderaan