Skoda liefhebber 1
Forumguru
Scheelt weer in de levertijd...De top 50 verkochte modellen in mei 2013. Octavia staat met 102 exemplaren niet eens in de top 50. Dat valt me aardig tegen.
bron (opent met excel).
Scheelt weer in de levertijd...De top 50 verkochte modellen in mei 2013. Octavia staat met 102 exemplaren niet eens in de top 50. Dat valt me aardig tegen.
bron (opent met excel).
Gisteren bij de presentatie geweest. Hier staan twee Octavia's Combi's opgesteld en is vrij toegankelijk voor publiek. Het is in Goirle (noord-brabant) Dus als je vanavond tijd hebt :wink:
Hierbij de link naar het evenement.
http://www.noordhoektilburg.nl/home/nieuws/?i=gewoon-genieten-podium-voor-nieuwe-skoda-octavia-combi
Ja, dat werkt, volgens mij is het loslaten van de rem het signaal waardoor de motor weer gestart wordtWeet iemand eigenlijk of Start/Stop nu ook icm DSG werkt?
Ik kan front assistent nergens terugvinden. Wat houdt dat precies in?Ik vroeg de dealer of Front Assistant leverbaar is op de door mij bestelde 1.4 TSI, het antwoord was dat dit op mijn auto standaard is!
Ik kan alleen vinden dat Adaptive Cruise Assistant altijd wordt gecombineerd met Front Assistant (en dat het niet leverbaar is op de 1.2 TSI en de 1.6 TDI), maar over Front Assistant zelf zie ik niks vermeld.
Uiteraard hoop ik dat hij gelijk heeft en dat het standaard is, maar zou dit toch graag van te voren weten (zodat ik het evt. nog toe kan voegen).
Heeft iemand hier al iets meer over gehoord?
Volgens Skoda: "Front Assistant en automatische remfunctieIk kan front assistent nergens terugvinden. Wat houdt dat precies in?
Thanks! Zou erg prettig zijn als dit er standaard op zit!Volgens Skoda: "Front Assistant en automatische remfunctie
Met een radar in de bumper scant de Front Assistant de zone voor de auto en schat hij continu de afstand, de richting en de snelheid van voorwerpen in die zone in. Als hij een risico detecteert, helpt hij de bestuurder de remafstand te verkorten door krachtiger te remmen.
Als de bestuurder helemaal niet reageert op een kritieke situatie, schakelt de Front Assistant de automatische remfunctie in. Uiteraard gaat daaraan eerst een reeks zowel akoestische als visuele (op het scherm van het instrumentenbord) waarschuwingen vooraf."
Dat zou zeker prettig zijn!Thanks! Zou erg prettig zijn als dit er standaard op zit!