Octavia III

Was vandaag bij de dealer voor de software update voor de Citigo...en tot mijn verbazing kwam er een trailer vol met Octavia's Combi's voorrijden...met als klap op de vuurpijl....de mijne stond er ook op nog op... Nu nog het leer erin bouwen en het multimedia systeem en ik kan rijden...
Kan zowat niet wachten


Bekijk bijlage 18166 Bekijk bijlage 18167 Bekijk bijlage 18168 Bekijk bijlage 18169

Ziet er goed uit. Leder duurt even denk ik. Bij mij ook zo'n 2,5 week omdat ze de mallen nog moeten maken vanwege het nieuwe type. Sterkte met wachten :-)
 

CDK

Forumguru
ziet er nu al tiptop uit, ben erg benieuwd naar de foto's van het leer.... alvast veel voorpret ;)

greetz Corné
 

Edwin1969

Actief lid
Gefeliciteerd, mooie auto !

Ik heb dezelfde kleur besteld dus geeft mij alvast een goede indruk.

Heb jij ook Sunset of is dit de standaard getinte ruit ?

gr. Edwin
 

dissident

Nieuw lid
Zo van de Octavia II ambition combi, via een Volvo V50 ben ik weer terug op het oude nest. Ik heb in bestelling staan;

Octavia New 1.4 TSI greentech 103kW Elegance Businessl combi
Race Blue
Bekleding zwart
Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak
Sunset (extra donker getinte ramen)
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Hill Hold Control (UG1)
Metallic lak
Dorpellijst RVS (5E0 071 303A)
Lane Assist, actieve rijbaan begeleiding
Dynamic, travel en bagagepakket

Ik heb er zin an :) , en lees al met veel plezier (afgezien van levertijden) mee. Het enige wat op dit moment dus ook mist is de terugkoppeling over de levertijd. We wachten af!
 

paulus474

Senior Member
Dat was een leuke verrassing!!
Leuke foto's, geeft ongeveer hetzelfde weer als ik besteld heb.
Veel plezier ermee alvast, maar neem aan dat we nog wel meer foto's tegemoet mogen zien..
Ga jij de auto nog verlagen met Eibach, of niet?
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Dat was een leuke verrassing!!
Leuke foto's, geeft ongeveer hetzelfde weer als ik besteld heb.
Veel plezier ermee alvast, maar neem aan dat we nog wel meer foto's tegemoet mogen zien..
Ga jij de auto nog verlagen met Eibach, of niet?

Ik wacht even af hoe de auto eruit ziet, als hij geleverd wordt. als ik hem dan nog te "hoog" op de pootjes vind ga ik hem inderdaad verlagen.
 
Was vandaag bij de dealer voor de software update voor de Citigo...en tot mijn verbazing kwam er een trailer vol met Octavia's Combi's voorrijden...met als klap op de vuurpijl....de mijne stond er ook op nog op... Nu nog het leer erin bouwen en het multimedia systeem en ik kan rijden...
Kan zowat niet wachten


Bekijk bijlage 18166 Bekijk bijlage 18167 Bekijk bijlage 18168 Bekijk bijlage 18169
Jonge jonge, wat een geluksvogel. En wat een goede smaak. Qua buitenkant wacht ik op exact dezelfde auto! Alvast heel veel rijplezier!
 
Was vandaag bij de dealer voor de software update voor de Citigo...en tot mijn verbazing kwam er een trailer vol met Octavia's Combi's voorrijden...met als klap op de vuurpijl....de mijne stond er ook op nog op... Nu nog het leer erin bouwen en het multimedia systeem en ik kan rijden...
Kan zowat niet wachten


Bekijk bijlage 18166 Bekijk bijlage 18167 Bekijk bijlage 18168 Bekijk bijlage 18169

Dennis echt mooie bak, krijg hem pas in september welk multimediasysteem wordt er ingebouwd en heb je dan ook vrijschakeling van je dvd
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Dennis echt mooie bak, krijg hem pas in september welk multimediasysteem wordt er ingebouwd en heb je dan ook vrijschakeling van je dvd
Ik mag hopen van wel dat de DVD vrijgeschakeld is anders hebben de kids achterin er zo weinig aan...ze hebben het merk en type verteld, want er was al eerder een vraag over...maar toen ze me het vertelde..en ik het hier wou opschrijven was ik het alweer vergeten.
 

MeneerB

Forumguru
Dank voor de mooie foto's. Het geeft me een mooi beeld hoe de plating grey combi van mij eruit gaat zien.
Het maakt me echter wel pijnlijk duidelijk dat ik bij de vrouw een iets hoger budget had moeten vragen voor de Alaris velgen. :(

Kan het nu niet meer wijzigen. De auto wordt deze week geproduceerd.
 

CoesDoes

Forumguru
Was vandaag bij de dealer voor de software update voor de Citigo...en tot mijn verbazing kwam er een trailer vol met Octavia's Combi's voorrijden...met als klap op de vuurpijl....de mijne stond er ook op nog op... Nu nog het leer erin bouwen en het multimedia systeem en ik kan rijden...
Kan zowat niet wachten


Bekijk bijlage 18166 Bekijk bijlage 18167 Bekijk bijlage 18168 Bekijk bijlage 18169
Ziet er heel goed uit! :thumbsup:

Jammer dat je niet ook even foto's van die bruine met Golus velgen hebt gemaakt.. :tongue:

Moet bekennen dat ik wel even schrok van de afdek stickers tussen de ramen, bij de eerste blik leek het even of dat chrome was..
 
Bovenaan Onderaan