Octavia III

Mijn inschatting is van niet gezien het feit dat cd/dvd in sd-kaart slots los van de centrale unit in het dashboardkastje zitten.
 
Mijn inschatting is van niet gezien het feit dat cd/dvd in sd-kaart slots los van de centrale unit in het dashboardkastje zitten.

Het zal hierdoor wat lastiger worden, maar we zullen het af moeten wachten. Ze hebben nu wél meer tijd nodig om alles eruit te halen, maar of dat ze er ook van zal weerhouden?
Ik hoop uiteraard van wel.
 

D_R1978

Senior Member
De vraag is denk ik of er nu niet een ander systeem aantrekkelijker is geworden, omdat die nu weer relatief makkelijker is....
 

ertromp

Forumguru
Ziet er chique uit!
Persoonlijk vindt ik de Alaris zoals op de foto's een stuk mooier dan de Golus velg maar ja dat blijft een eigen smaak
 

GewwiT

Lid
Gisteren een offerte laten maken bij Skoda Rijnwoud :) , wordt hopelijk komende week besteld bij de Leasemij:
  • Octavia 3 Elegance Businessline Combi
  • 1.6 TDI DSG 7
  • Topaz Brown
  • Sunset
  • Volwaardig reservewiel
  • Afneembare Trekhaak
Verwachte levering, week 40! Was al bang dat het begin 2014 ging worden. Maarja, als er weer wat tegenslagen in de levering komen zit je zo in januari......
 

Flem_nl

Forumguru
Bestelling eindelijk rond bij zowel leasemij en dealer. Het grote wachten is begonnen.

De specs zijn:

Skoda octavia combi 2014 elegance businessline 1.4 103 kW / 140 pk TSI Combi 7
- Brilliant silver metallic
- Black interieur
- Dynamic pakket
- Bagage pakket
- DAB (digitale radio ontvanger)
- Lm-velgen 18 inch alaris
- Sunset (getint glas achter)
- Adaptieve cruise control
- Trekhaak afneembare kogel incl nieuwe onderspoiler
- Lederen bekleding Zwart (A0500)
- Eibach sportverlaging
- Beschermstrip achterbumper (Aluminium)
 

Darkside

Forumguru
Voorheen en nog af en toe ben ik actief op Autoweek.
Kijk voornamelijk in het golf topic omdat veel van de zaken ook voor skoda gelden.
En idd skoda meer waar voor je geld.
Kan bijna 1.4 skoda rijden met dezelfde opties als een VW 1.2.
Alleen de VW is beter geisoleerd dan de O2 (heb nog niet proefgereden met de O3)
 

Gunner

Forumguru
Was vandaag bij de dealer voor de software update voor de Citigo...en tot mijn verbazing kwam er een trailer vol met Octavia's Combi's voorrijden...met als klap op de vuurpijl....de mijne stond er ook op nog op... Nu nog het leer erin bouwen en het multimedia systeem en ik kan rijden...
Kan zowat niet wachten
Is dat 18-inch Alaris?
 
Bovenaan Onderaan