Octavia III

Greggy

Actief lid
Na contact via Twitter is het aangepast ;)

Had het ook al subtiel via Twitter gemeld maar het kwartje viel niet. Je zou toch zeggen dat ze iets bekend zouden moeten zijn met Skoda modellen... :) En nu is de website down... :D

Vreselijke graphics/website ontwikkelaar overigens. Die text op die plaatjes is niet te lezen soms...
 

paulus474

Senior Member
Ook zo lekker knullig trouwens dat als je "Ontdek 'm in 3D" aanklikt je gewoon de hatchback te zien krijgt, i.p.v. de Combi...
 

CoesDoes

Forumguru
Kom net deze tegen, stond blijkbaar zo in Genève tijdens de introductie van de combi

Dit moeten de sportstoelen zijn, blijft wel vreemd dat de importeur tegen de dealers zegt dat er nog niks over bekend is.

Zie ook hier op 0:33 voor de achterbank en de achterkant van de voorstoelen.

- Ik neem aan dat ik nog aan kan geven dat ik de zwart/grijs variant wil.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    112,3 KB · Weergaven: 124

CoesDoes

Forumguru
Ook mooi, maar volgens mij zijn dat de standaard stoelen (zie afb. van de elegance bekleding) met leer bekleed, de sportstoelen zijn beduidend anders.
Let vooral op de vorm bij de hoofdsteunen, ook de vorm van de zitting is anders
 

Fean

Forumguru
Iemand al meer info over het Sportonderstel?

Ik kan mij iets herinneren dat het sportonderstel 1.5cm verlaagt. A-point komt met achteraf verlagen Eibach maar dat is 30mm...

Volgens de Utrecht dealer kon ik het sportonderstel opnemen in mijn bestelling. Onze wagenparkbeheerder besteld de VAG auto's bij A-point... deze zegt nog niet verkrijgbaar en kan het niet garanderen dat het erop komt?? Ik zie op de Czech site al wel een verlaging (wellicht dus het sportonderstel).
 

Darkside

Forumguru
jammer dat de sport stoelen geen uitschuifbaar zitvlak hebben.
Verder ben ik wel benieuwd naar de verstelbaarheid van de stoelen. En wat de meerwaarde zou zijn
 

CoesDoes

Forumguru
De zitting van de sportstoelen lijkt wat langer te zijn, verder lijkt de sportstoel wat dikkere 'wangen' te hebben, ik denk dat ze over het algemeen wat meer steun bieden.
 
Bovenaan Onderaan