Olie probleem?

Ben zojuist gebeld door de garage, het schijnt een serieus probleem te zijn, wat ze niet 1,2,3 kunnen oplossen. Moet vanmiddag langs voor uitleg, en dan zullen we het één ander bespreken. Er is wel duidelijk dat er nieuwe motor in moet.....

CDK

Forumguru
Hou ons maar op de hoogte hoor, bedankt weer voor je update! Het is een rigoreuze aanpak, maar wel een goede en hopelijk doeltreffende oplossing.

Heb vanmiddag de Superb weer opgehaald, de garage ziet het plaatsen van een nieuwe motor niet zo zitten, des te meer omdat de DSG ook problemen geeft. Ze zijn bang dat ze van het ene probleem in het andere rollen. Ze hebben de motor van binnen bekeken en er zitten flinke groeven in de cilinders! Het voorstel is nu om het gehele aankoopbedrag terug te geven en ze gaan de auto dan aanbieden aan handelaars voor de export. Ik mag het zeggen in ieder geval, weet nu niet wat wijsheid is...

Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Het hele aankoopbedrag terug? Dan zou ik dat zeker doen en lekker op zoek gaan naar een andere.
Lijkt mij een nette oplossing.

Jewepe

Forumguru
@ChrisSuperb
Sluit me aan bij @Desperado. Keurige oplossing van de garage en weer het plezier van een zoektocht naar een nieuwe auto. Vind ik altijd leuk. En je weet: het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.

CDO

Forumguru
Niet leuk maar wel zeer correct van de verkopende partij.

Emotioneel: waarschijnlijk erg jammer.
Realistisch: snel afscheid nemen en op zoek naar een vervanger.

Blackokkie2

Forumguru
Geld terug zou ik ook voor gaan. Stel het wordt allemaal gerepareerd en er komt later toch weer iets naar voren, zullen ze dan nog zo coulant zijn? Mooi afvoeren naar Polen die auto.

s-line

Forumguru
Waarom naar Polen? Dat is niet zo netjes van je om te zeggen!:nono:
Wel een mooi gebaar van de Garage,zeker aanpakken!

Blackokkie2

Forumguru
Was eigenlijk wel netjes bedoeld, want daar weten ze vaak wel raad met schades en problemen. Terwijl wij zo'n auto hier liever kwijt zijn.

CDO

Forumguru
Was eigenlijk wel netjes bedoeld, want daar weten ze vaak wel raad met schades en problemen. Terwijl wij zo'n auto hier liever kwijt zijn.

Dat kunnen we hier in NL ook wel hoor, kennis genoeg aanwezig bij schadeherstellers en garagisten..... alleen de loonkosten zijn vaak niet in verhouding. En die zijn in Polen (of nog wat verder weg) vaak wat lager. Tsja...

En Polen was in 2013 goed voor 18% van de export, best veel maar dan blijft er nog 82% over als ik het goed bekijk. Libië, Litouwen, Duitsland, België en Roemenië doen ook nog goed mee.

Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
Net voorstel van die garage! Alleen balen dat de garage het niet op wil/kan lossen. Je hebt er garantie op neem ik aan?

Jewepe

Forumguru
Jongens,
Laten we weer reëel worden en niet doen alsof er een familielid van @ChrisSuperb is overleden. Nu hebben we een garage die zijn verantwoordelijkheid neemt en het maximale doet wat je kunt doen onder de huidige omstandigheden: geld terug geven! En dan zitten we erover te miezemauwen dat het toch wel zielig is voor @ChrisSuperb ???????

Bovenaan Onderaan