Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

kevchenko

Nieuw lid
in belgie heb je de keuze tussen een greenline (met ander type banden, start-stop systeem,...) en een "gewone" 1.2 tdi. Een greenline kost bij ons een stuk meer dan een "gewone".
ik vermoed dat het wel om dezelfde motor gaat hoor.

kevchenko

Nieuw lid
Maandag mag ik om de papieren om de nummerplaat (nieuwe europese modellen) aan te vragen. ik denk dat ik tegen het einde van de week hem kan ophalen.

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]

vinshi

Lid
ok duidelijk dus bij jullie kun je de 1.2tdi ook in de andere modellen laten lepelen. vandaar dat de greenline zo veel vertraging oploopt als andere landen deze moter voor het hele gamma gebruiken.

Er zijn toch nog wat gelukkige skoda bestellers,
net op de A1 bij Deventer 2 opleggers vol met Fabia's 15 Gl's en 1 hb.
Er word dus nog wel wat geleverd

Yuco

Lid
Gisteren contact gehad met de dealer, onze productieweek is verschoven naar (voorlopig) week 1. Ik pas er voor om zometeen extra geld bij te betalen als gevolg van de prijsstijging. Dat is toch wel de minste compensatie die ze mij kunnen geven voor deze wachttijd.

jan49

Actief lid
ik weet nu ook meer

ik weet nu ook meer volgens de:623: dealer komt in week 7 2011
ben benieuwd

op 30 okt besteld:koffie:

@jan49
Als het waar is wat de dealer zegt (neem het maar met een flinke grote korrel zout in dit geval), dan is Skoda met de productie van de GL 1.2 diesel aan het inlopen.

In jouw geval, zou dit nl. 4 maanden betekenen en zover ik weet zitten we nu al op zo'n 6 a 7 maanden levertijd.
Reken je dus niet snel te rijk....

jan49

Actief lid
doe ik ook niet ik wacht wel af het is voor mij een prive auto geen lease we zien het wel

gr jan:koffie:

Vandaag bericht gehad van de dealer dat mijn bestelde auto binnen is, vanaf zaterdag af te halen.

Enige nadeel wat ik ook niet netjes vind van de dealer is dat hij hem al op kenteken heeft gezet, dit terwijl ik hem gevraagd heb om mij te informeren, zodat ik kan bepalen of ik 2011 kenteken wil. Beetje jammer.

Maar klagen mag ik niet, eindelijk is hij dan binnen, maar ik wil hem eerst met eigen ogen zien voor ik er echt in geloof:winkie:

@MartyBro
Je hebt als handtekening:
"Week 35 Productie ->> verschoven naar week 45"

Dit is echt achterhaald en zou ik weghalen.
Vervangen door:

Week 34 productie ->> verschoven naar week 2 in 2011

@Scoop643
Kan best zo zijn.
Alleen de productiecijfers die hij geeft kloppen niet met de levertijden die een aantal forumleden onlangs gegeven hebben en de GL in ong. dezelfde week besteld hebben.!

zoals hier al eerder is gemeld, het kan zijn dat de dealer hem al voor z'n voorraad had besteld. Dus waarom de handtekening aanpassen dan?

maar goed, voordat een mod het zegt... laten we maar weer ontopic gaan :)

@MartyBo

Gefeliciteerd hij is er dan eindelijk.
Hij kan hem echter niet op jou naam gezet hebben je moet er voor tekenen bij aflevering. Dit had ik teminste en ga ervan uit dat voor jou hetzelfde zal zijn omdat we dezelfde dealer hebben.
Wanneer ga je hem nu halen?
Hebben ze je og uitleg gegeven mbt de 2 verschillende komnummers?

Veel plezier ermee, wie weet spotten we elkaar binnekort.

Nee nooit meer uitleg gekregen betreffende de kommnummers, sowieso moest alle communicatie van mijn kant komen. OP naam zetten is dan misschien nog niet gebeurt, maar feit is wel dat ik een kenteken en meldcode van ze heb gekregen.

Beetje jammer, want ik had toch echt gevraagd om in overleg met mij een datum te bepalen.

Ik ga vandaag eens bellen of langs bij de dealer.

Bovenaan Onderaan