Zelf een tijd terug de order eenzijdig geannuleerd en dat is onlangs door de dealer geaccepteerd. Auto zou eerst in september geleverd worden maar dat werd uitgesteld tot februari. Het was vooral de wijze van (en het gebrek aan) communicatie hier over dat mij het meest stoorde aan de dealer.
Doordat het aanbod aan bpm-vrije modellen inmiddels een stuk groter is geworden, en de behoefte aan bagageruimte bij mij minder is geworden, heb ik nu besloten voor iets heel anders te gaan. Het is een Alfa Romeo MiTo JTDm geworden en deze wordt begin maart geleverd (nou ja, volgens de dealer dan, we zullen zien of deze betrouwbaarder is dan de Skoda-dealer).
De Mito is ietsje duurder in aanschaf maar heeft ook meer opties. Omdat ik de V50 inmiddels particulier verkocht heb krijg ik er een dikke korting op waardoor ik netto nauwelijks duurder uit ben dan de GL.
Ik hoop voor iedereen die een GL besteld heeft, dat hij of zij niet al te lang meer hoeft te wachten. Verder wil ik graag iedereen bedanken voor alle info en de leuke discussies op dit forum.