Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Br3cht

Actief lid
idd, we hebben zelfs een korting gekregen van VAG omdat we een benzine gekocht hebben (gelde enkel op de niet turbo motoren.)

vinshi

Lid
zo lekker 2 weken kerstvakantie genieten met de kinderen in eurodisney en het aftellen van de laatste 6 weken voor we de greenline krijgen. (FIJNE gedachte)

Fabia

† In Memoriam
Vandaag hebben mijn ouders een Fabia Combi 1.2 70pk Ambiente besteld.
Leverdatum tussen midden februari en midden maart.

Opties:
Trekhaak
metalic kleur
pack ambiente (opbergmodule, stream radio, ...)

De hele familie aan de Skoda's. Goede zaak.

icecube

Actief lid
Zojuist met de dealer gebeld, de leverdatum in Week 1 zoals bij verkoop gemeld is zoals te verwachten verschoven naar week 6. Productie staat nu op week 4. Auto is besteld op 7-10-2010 (week 40).

icecube

Actief lid
je weet natuurlijk nooit of het nog een keer uitgesteld wordt... Wat is jullie ervaring? Wordt levering elke keer een paar weken verplaatst of is dit in één keer de complete uitstel?

Ik moet zeggen dat ik bijhoorlijk schrik van de levertijden die worden genoemd hier. Mijn GL heb ik in een krappe 3 maanden geleverd gekregen (besteld juni, geleverd in september)...

Sterkte allemaal. Mijn ervaring is dat de dealer zelf niet of slecht op de hoogte is en weinig aan communicatie doet...

Bij mij sinds bestelling in week 31 in totaal 4 keer verschoven.
Afgelopen week (50) is de auto van de productieband gerold.

@roppie: "....dealer zelf niet of slecht op de hoogte is en weinig aan communicatie doet..."
Ik kan dit met 100 % onderschrijven!

En dan heb je je auto nog niet eens.
Laat staan als hij afgeleverd is.
"Service tot aan de deur" heet dat tegenwoordig...

FredV

Banned
Mijn GL heb ik in een krappe 3 maanden geleverd gekregen (besteld juni, geleverd in september)...
Dan heb je gebofd, of is het een auto die op voorhand zonder koper was besteld.
Heb mijn auto begin mei besteld, eind sept afgeleverd...
En mijn dealer gaf wel alle informatie. Voorspelde zelfs op moment van bestellen al de levertijd.
Liet me ook meekijken in hun systeem.

vinshi

Lid
en iemand nog een leuk kerstkado gekregen in de vorm van een greenline. voor mij nog 5 weken en dan kan ik gaan genieten.:super::super::super:

Bovenaan Onderaan