Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

ook ik heb indd al het kenteken en meldcode gekregen voor de aflevering.
Bij aflevering heb ik al wel nog moeten tekeken zodat ik hun toestemming gaf om deze op naam te zetten.
Blijf het vreemd vinden dat er bij jou zo'n slechte communicatie is geweest en nog steeds.
Bij ons geen enkel probleem geweest niet in communicatie maar ook niet met gemaakte afspraken over levering of zo, wij zijn echt super tevreden.
Welke verkoper heb je gehad? Wij hebben de iet wat oudere man gehad ik schat midden 40 begin 50.

jan49

Actief lid
Gefeliciteerd

Gefeliciteerd hij is er dan eindelijk. MartyBro:473:

gr jan:koffie:

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor je begrip.[/MODERATORBREAK]

@Sgl49
Die begrijp ik niet. Hij geeft aan dat hij hem op kan halen.

Ik dacht dat genoemde productie- en aflevertijden een algemene tendens aangaven, waarin je kunt zien wat de levertijd is/wordt.
Ik begrijp nu, dat dit een persoonlijke productie-aflevertijd is.

Excuses voor mijn verkeerde aanname!
(ook naar @MartyBo)

hbogaards

Nieuw lid
Zojuist heeft mijn vrouw contact gehad met onze dealer (Rijnwoud, Rotterdam) en onze auto wordt nu drie weken eerder geproduceerd dan eerst was ingepland :).

We zijn van week 4 naar week 1 gegaan. Volgens de dealer stond deze week echt vast, we konden ook geen wijzigingen meer doorgeven.
Toch nog een beetje goed nieuws (al was onze allereerste productiedatum begin november, natuurlijk nog mooier geweest). Het ziet er naar uit dat de berichten kloppen dat Skoda de achterstand aan het inhalen is.

Ander interessant nieuws: het was me opgevallen dat op de Autoweek website (en al hun testen en boeken), de bagageruimte van de fabia combi telkens als 480 liter werd vermeld, terwijl dit toch echt 505 liter moet zijn. Autoweek gebruikte de bagageruimte van de RS als uitgangspunt.
Na een mailtje richting de redactie staat vanaf gisteren de correcte bagageruimte vermeld. Leek mij toch wel zo netjes, zeker omdat één van de belangrijkste redenen om voor de Skoda te kiezen de grote(re) bagageruimte is.

robbiebee

Actief lid
De lange levertijden gaan nu in de verkoop ook zijn sporen na laten, na de zo succesvolle oktobermaand komen ze in november niet meer voor in de top 5...

Die aantallen zijn de geleverde aantallen die op kenteken zijn gezet dus niet het aantal orders dat die maand zijn getekend.
het was te verwachten omdat er Veel minder geleverd zijn.
Zijn er trouwens nog steeds meer, of nagenoeg evenveel als de Ibiza.

FabiaGL

Actief lid
De lange levertijden gaan nu in de verkoop ook zijn sporen na laten, na de zo succesvolle oktobermaand komen ze in november niet meer voor in de top 5...
Deze verkoopcijfers hebben niets maar dan ook niets met de verkopen te maken, de verkoopcijfers van november gaat over de afgeleverde auto's.

zo en daar is ie eindelijk dan, 31 juli besteld en vandaag afgeleverd,
ik las nog ergens dat iemand hem met dezelfde besteldatum hem ook vandaag binnen had, dus weer een paar mensen blij.....

Idd , ook ik had 31 Juli besteld en ben hem vanmiddag gaan afhalen.

Raar maar het lange wachten was ik voor mijn gevoel meteen vergeten, nu op zoek naar winterbanden, als die nog te krijgen zijn in NL

Als oktober zo'n 2000+ tenaamstellingen had, zijn die besteld voordat zeker was dat het belastingvoordeel tot 2013 duurt?
Dan ben ik heel benieuwd naar februari en maart 2011..

@vinshi:

Ja, dat worden ze! Vandaag waren wij bij een wasbox de auto aan het wassen en toen stond er nog een Greenline ??.NVP.?, deze had het logo in de grill. Het logo viel mij direct op, zei het nog tegen mijn vriendin.

vinshi

Lid
dan zal ik dit ook krijgen hebben we toch weer meer familietrekjes van VAG groep. bij volkswagen werdt dit al gedaan met de bleumotions

Bovenaan Onderaan