Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

erik1

Lid
Nee ik heb geen bluetooth telefoonondersteuning meebesteld, alleen de 'gewone' opties zoals pdc, climate, dakrailing, klein lederpakket en sunset verder niets buitengewoons, de dealer had er ook geen antwoord op.

Ik heb net een mailtje ontvangen dat mijn auto in NL is aangekomen :D. Hartstikke blij mee, en ik denk deze of volgende week ophalen toch?
Verder baal ik juist wel van de zonneklepspiegels, de lades onder de voorstoelen, de 12 volt achterin etc. Juist dit soort dingen vind ik erg leuk, spraken me erg aan toen ik de auto bestelde (2e week april geloof ik). Toch nog even overleggen wat hier mogelijk is omdat me specifiek meegedeeld is dat deze opties erop zouden zitten.

PS ik heb nog een hele fijne golf 4 cabrio uit 1999 te koop :)

Is er iemand met bluetooth die wel al snel geleverd wordt?
Ik heb vorige week gehoord dat mijn auto gewoon deze week gemaakt zou worden.
En dat dus met bluetooth

Mij werd verteld dat de huidige levertijd ongeveer 3 maanden is. Ik ga er dan ook maar niet van uit dat ik hem eerder dan half September heb.

rave62

Nieuw lid
Levering gl vandaag eerste fotos, rijd heerlijk super soepel en ben er zeer blij mee, ook mijn complimenten voor de swing radio en natuurlijk de maxidot, zonder maxidot lijkt hij niet af. sorry Hetzer.

Ook leuk is de pdc zodra je deze inschakelt zie je het scherm op je swing display.

Voor de rest genoeg pit, was een suzuki wagon gewend dus voldoende motorpower voor mij.
:worshippy:

Bijlagen

• P1010366.jpg
    P1010366.jpg
    23,1 KB · Weergaven: 152
  • P1010368.jpg
    P1010368.jpg
    20,4 KB · Weergaven: 146
  • P1010372.jpg
    P1010372.jpg
    21,9 KB · Weergaven: 151
  • P1010374.jpg
    P1010374.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 160

stradje

Actief lid
Ook leuk is de pdc zodra je deze inschakelt zie je het scherm op je swing display.
Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee gewenst! Geniet ze!

Zou je eens een fotootje van die display van de pdc kunnen maken? Dat hebben we hier (of in enige folder) nog niet gezien. En uiteraard ben ik ook weer benieuwd naar jouw ervaringen/verbruik.

Heeft trouwens al een van de nieuwe eigenaren uitsluitsel gekregen of de opbergvakken onder de voorstoelen wel/niet zijn na te bestellen?

hallo allemaal ik heb kort voor dat de auto gemaakt is ongeveer twee tot drie weken er voor nog navigatie besteld was geen probleem zit er ook gewoon in groetjes gerrit

Levering gl vandaag eerste fotos, rijd heerlijk super soepel en ben er zeer blij mee.
:worshippy:

Fantastisch Rave62! Ik heb hem ook in het zwart besteld, ziet er mooi uit.
Ik zie dat jij wel handgrepen hebt?
Hoe zit het verder met de spiegeltjes? Heb je een black interieur?

Groeten, Maarten

rave62

Nieuw lid
ik heb geen spiegeltjes wel black interieur. ik snap al die ophef niet als je de prijslijst neemt en de accesoires klopt het helemaal volgens de lijst.

rave62

Nieuw lid
Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee gewenst! Geniet ze!

Zou je eens een fotootje van die display van de pdc kunnen maken? Dat hebben we hier (of in enige folder) nog niet gezien. En uiteraard ben ik ook weer benieuwd naar jouw ervaringen/verbruik.

Heeft trouwens al een van de nieuwe eigenaren uitsluitsel gekregen of de opbergvakken onder de voorstoelen wel/niet zijn na te bestellen?
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=9684

zie foto`s van hetzelfde forum voor een radio swing met PDC

Hetzer

Forumguru
ik heb geen spiegeltjes wel black interieur. ik snap al die ophef niet als je de prijslijst neemt en de accesoires klopt het helemaal volgens de lijst.

mijn idee!!!, alles klopt dusver, ik ben zelf erg tevreden met de optie , dat je de ramen open en dicht kan doen met de afstandbediening, heb jij dat al geprobeerd

rave62

Nieuw lid
heeft de dealer laten zien hoe het werkte ,wat ook leuk was hij had de auto ingepakt en mijn vrouw en ik mochten hem samen uitpakken heeft daar nog een foto van gemaakt.
Was namelijk de eerste gl die ze verkocht hadden en uitgeleverd hadden.

Wat ook mooi met maxidot is dat je radio gegevens en flitsers via het maxidot display kunt bekijken. Snelheid kun je ook instellen met maxidot dan geeft deze signaal en winterbanden dus ook snelheid beperking , teveel leuks om op te noemen.

Hetzer

Forumguru
Grappig , wij hadden ook de eerste GL die uitgeleverd werd door mijn dealer, alleen was die van mij niet ingepakt.

Bothje

Heel gewoon lid
@Hetzer

:uitlachen: Hoefde je hem ook niet uit te pakken ....

:ot:Wordt wel bij het VW-bedrijf van VP, een paar straten verderop, gedaan heb ik gezien.

Marvin

Nieuw lid
De mijne is besteld begin juni, en was toen geregeld voor productieweek 26 maar dat is ondertussen verplaatst naar 30. Zo zie je maar. En bij mij had het te maken met de opties. Het week teveel af van de standaardmodellen, zoiets. Oh, en 't is geen Greenline, maar een gewone, Belgische 1.2 TDI met 99g co2/km.

Ik heb mijne ook besteld in juni (5 juni) maar mij werd verteld dat de levering pas in week 37 zou zijn.
Het lijkt erop dat of mijn dealer erg voorzichting is met het geven van een verwachte afleverdatum of de leveringen in belgie sneller gaan, of een combinatie van beide :-)

Bovenaan Onderaan