Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Hier ook een witte fabia besteld. Van week 26 naar 33 gegaan :'( Wellicht dat er toch op kleur gefabriceerd word oid.

De mijne eigenlijk ook op 5 juni besteld, maar omdat het systeem er die dag uitlag, is dat 7 juni gebeurd. Heb nog helemaal niets gehoord van productie/leveringsweek. Wel per mail, dat als dit bekend is ik het direct te horen kreeg. Ben benieuwd!
Zal waarschijnlijk wel ergens eind september worden, als ik uit ga van de andere die rond deze tijd besteld hebben....

Hoop op eerder....:smiley29:

Een email na de bestelling is dat gebruikelijk. Zijn er fervente skoda-rijders die hiermee bekend zijn? ik heb namelijk na de bestelling op 8 mei niets meer gehoord van de garage. Ik denk dan maar: geen bericht is goed bericht.

Skoda-rijder

Nieuw lid
Greenline gekocht op 10 april. Als afleverdatum stond op de order 28 juni. Ik dacht ook, zolang ik niets hoor gaat alles prima... Totdat ik vorige week (na ruim twee maanden) de dealer maar eens opbelde. Werd mij meegedeeld dat hij slecht nieuws had en dat de productie was verplaatst tot week 31 (juli was er vakantie).

Beer

Nieuw lid
De mijne ook begin juni besteld, standaard pacific blue zonder opties, zou eerst september geleverd worden, maar nu hoor ik dat het oktober wordt. Welke week was nog niet te zeggen!

ronald24e

Actief lid
Ik snap nog steeds niet hoe het kan met al die levertijden......ik denk dat ik als een van de laatste besteld heb op 1 Mei(van de vroege bestellers dan he) en ik krijg hem morgen al........terwijl al die mensen die ik hier zie die hem in April hebben besteld krijgen te horen dat hij later geleverd word.
Ik ben er wel blij mee maar het is toch vreemd.

corsaar

Senior Member
Mijn zoon bestelde een supurb begin maart levering augustus.
Een andere zoon vandaag een fabia greenline tdi levering oktober/november.
De levertijden worden steeds langer. Geduld dan maar

RickSchulenburg

Nieuw lid
Ik heb mijn fabia combi greenline 19 april besteld en krijg hem volgende week afgeleverd. Eind deze week komt hij bij de dealer aan.
-------------------

Net ook ff naar de dealer gegaan. Ik heb hem besteld op 21 mei (week 20) en de verwachting is dat hij de eerste week van september (week 35) er zal zijn of bijna zal zijn. Ergens rondom die week.

~ Geloof dat me dealer mijn bestelling later gedaan heeft dan de 21-5 trouwens.. grr ~

Het ligt wel in de lijn van verwachtte besteltijd. Zelf ook 3 maanden uitzien rekeninghoudend dat ik de auto 8 mei hebt besteld en volgens de dealer was de wachttijd toen al aan het oplopen.

vandaag bij de dealer geweest,wagen besteld 10 mei en zou hem half augustus krijgen. ook slecht nieuws te horen gekregen de wagen gaat pas in productie in week 36 dus krijg hem zeker een maand later dan gedacht.

ik baal hier behoorlijk van:(

@Cosworth46
Heb je misschien ook de kleur wit of bluetooth besteld? Ik hoop niet dat mijn bestelling ook zo'n uitloop krijgt. Lang uitkijken op deze manier.

kleur is satin grey met volgende opties: metallic lak- sunset - dakrailing - klein lederpakket - middenarmsteun - maxidot - en mdi

ik ben vandaag bij de dealer langsgereden, stonden aantal skoda greenlines, waaronder mogelijk die van mij (zij moesten eaa nog uitzoeken) maar qua kleur (rosso brunello), opties etc precies die van mij!
Nog even afwachten dus. Rond 10 april besteld.
En in deze auto zat wel een make up spiegeltje .... eerder genoemde items wat er niet op zou zitten zit er idd niet op

Bovenaan Onderaan