Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Ik heb besteld in week 19 (15 mei), zou in sept. geleverd worden.
Vandaag contact met dealer, wordt volgende week (27) gebouwd en week 29 of 30 afgeleverd...
Ten opzichte van de eerste prognose ligt men dus voor op schema.

@ ajlinden

Week 18 is de week van 8 mei - dat is de datum dat wij ook onze de Fabia hebben besteld. Geplande levertijd augustus. Dit is gezegd bij het bestellen. Misschien ook een eerdere levering? Afwachten maar.

Je hebt het over thuis afgeleverd worden, is het een levering via en lease bedrijf?

Osynlig

ajlinden

Nieuw lid
@osynlig
Nee, de auto is particulier besteld. Aangezien een proefrit in de nieuwe greenline toen toch niet mogelijk was heb ik hem maar online besteld (dat kan tegenwoordig ook met auto's). In ons geval leverde dat de beste deal op en de auto wordt (naar keuze, bij een dealer kan ook) thuis afgeleverd.

@ajlinden

Ik ga hoop krijgen dat wij de auto dan ook rond week 29 -30 kunnen verwachten. Dat zou fantastisch zijn zo vlak voor onze vakantie! Nooit gebeld naar de dealer. Ik denk dat ik dat dan toch maar een keer ga doen. Wie weet.

@osynlig
Nee, de auto is particulier besteld. Aangezien een proefrit in de nieuwe greenline toen toch niet mogelijk was heb ik hem maar online besteld (dat kan tegenwoordig ook met auto's). In ons geval leverde dat de beste deal op en de auto wordt (naar keuze, bij een dealer kan ook) thuis afgeleverd.

Had je ook wat in te ruilen? En waar heb je hem online besteld?

Hoi,

ik heb de fabia greenline ook online besteld en onze fabia combi van net 1 jaar oud ook via hen ingeruild. dit scheelde aanmerkelijk met de skoda dealer waar ik eerst geweest was. Ik kon ook kiezen voor aflevering thuis of bij de merkdealer. ik heb gekozen voor aflevering bij de merkdealer alleen moet ik nog even wachten aangezien de GL pas op 10 juni besteld is.

ajlinden

Nieuw lid
@hengelst
Gegevens zijn in een persoonlijk bericht gestuurd.

Even googelen op het online kopen van een nieuwe auto geeft ook resultaat.

Zijn er überhaupt al witte fabia's uitgeleverd? lees hier alleen maar over de mensen met de metalic kleuren.

Ik wacht nog steeds :'(

( rij nu elke week 500 km op benzine (1 op 13) ivm nieuwe baan...)

pierre27

Actief lid
Hé jongens,
rustig een beetje met al die bestellingen van de maand Mei 2010 !!!
Ik doe ook nog mee, ... vergeet mij niet, .... mijn bestelling is van 16 April 2010 !!!:rockon:
Tot nu toe nada/niks, terwijl ik alleen maar een optie heb voor een trekhaak
en metalic kleur (artic green).
http://images.forum-auto.com/mesimages/242310/artic green.jpg
Dus even op de plaats rust,:regels: iedereen met een bestelling van voor 16 April 2010.
Prettige dag verder,
Pierre:yeah:

pierre27

Actief lid
vervolg zwangere mannen

Kijk ....... zóóóó zwanger kan een man zijn. Zo ongeduldig als wat! :D
Een uurtje nadat hij zijn "ho, ho, mei-bestellers" had verzonden, werd IK gebeld!!
HIJ was buiten!! Beetje dom he?!!
Als je begin-weeën hebt, moet je ook gewoon een beetje bij huis blijven he??:winkie:
De dealer vertelde me, dat we "over 4 weken" de auto konden ophalen.
"ha... ha... foutje, U leest het skoda forum niet, blijkbaar"
Nee dus, géén tijd.(En dát is nou net zo leuk!!!) Hij maakte ook maar een grapje! Zo blond ben ik nou ook weer niet ... nee grijs inmiddels.
Maar goed: de weeén zijn dus nu begonnen en vrijdag a.s. - 2 juli - zullen de persweeën een einde maken aan het zaligmakende gevoel van een heuse zwangerschap!!:407:
We weten het kentekennummer nog niet, maar ik heb alle hoop op een leuke zin. LVR of zo, Lekker Vrij Rijden!! Maar het kon ook al in de M-serie zitten. We zullen je op de hoogte houden. a.s. donderdag kunnen we daarvoor bellen. Ook wel handig om te hebben, voor de verzekering. Staat zo slordig, als je onverzekerd op pad gaat he? :bye: de wederhelft van ...!!

GO66

Lid
Ik heb op 6 april mijn auto besteld en deze wordt aanstaande donderdag afgeleverd. Dit is iets later als gepland. In april waren het alleen nog maar schattingen, maar de uiteindelijke productie werd met een paar weken verlaat. Ik neem aan dat Volkswagen zelf een enorme hoeveelheid 1.2 TDI motoren nodig had vanwege de overweldigende vraag naar de Polo Bluemotion.

wimv

Actief lid
Ik was vanmiddag even bij m'n dealer om te informeren naar m'n Yeti en daar hadden ze maar liefst 65 Fabia Greenlines in de bestelling staan. Het loopt gewoon storm voor die dingen...

peperskoda

Forumguru
Vanmorgen bij de dealer geweest. Ik heb de mijne op 28 april besteld en zoals het nu staat is de prognose dat de mijn egebouwd zal gaan worden in week 38. Dus dat zou dan neer komen op week 41/42 rijden. I'm sad, so sad.............

Ik heb vanochtend met de dealer gebeld, besteld rond 10 april, en ik kan hem nu volgende week donderdag ophalen! ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Zin in.

Zijn er überhaupt al witte fabia's uitgeleverd? lees hier alleen maar over de mensen met de metalic kleuren.

Ik wacht nog steeds :'(

( rij nu elke week 500 km op benzine (1 op 13) ivm nieuwe baan...)

De mijne wordt donderdag afgeleverd.
Wit is dus al gewoon leverbaar.

RobV

Lid
Zojuist een telefoontje gehad van de dealer,vrijdag a.s staat mijn Fabia klaar! :1761::1761:

Of ik wel even voor 3 uur langs kon komen ivm met een of ander onbenullig voetbalwedstrijdje ;);). Dan maar een half snipperdagje ertegenaan gooien,hebben we er wel voor over.

De mijne wordt donderdag afgeleverd.
Wit is dus al gewoon leverbaar.

Hmm das goed nieuws :-) Moet zelf alleen nog zo lang wachten :(

Wil je dan foto's plaatsen? Heb nog nooit een witte uitvoering gezien en ben super benieuwd :)

Welke opties heb je allemaal?

RobV

Lid
vandaag even rijbewijs afgegeven en bij Noordhoek in Tilburg stonden 2 zwarten en ook 1 witte klaar voor aflevering dus dat zit wel goed met die kleur :winkie:. Ik zal morgen ook wel gauw even wat foto's maken van die witte voor je.

Bovenaan Onderaan