Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

corsaar

Senior Member
Pierre, ik hoop dat het allemaal goedgegaan is.
Pas op voor de zonnesteek, veel water geen bier.
Veel plezier met de Laag Verbruik Bak.

pierre27

Actief lid
Hier de vlam nog even, Pierre loopt maar heen en weer te rennen om alle weeën op te vangen. :923:
Sjonge, was dat bij mij ook zo heftig om te zien?? Zelluf doen is toch beter denk ik. :winkie: heb wel medelijden met hem! Nou ja, nog even.
Ik sta ernaast en kijk ernaar, krantje erbij ...! Nog maar even een bakkie thee:koffie:
We zullen alle medelevingsverhalen straks aan de verloskundige doorgeven. Dan wordt het vast goed toeven daar.
We zullen een fraaie foto maken van de boreling. Met trotse vader??? misschien is die wel te moe en ziet er niet uit. Dus of ie dat wil??? :blush:
Tot later!!

pierre27

Actief lid
Het is dag,... een bloedstollende mooie dag, ...:baby012:
rust om ons heen.
De golven klotsen rustig over het kleine strandje van onze vijver.
Het aangename geruis van onze waterval klinkt rustgevend.
Alleen het kabelende water speelt met onze gevoelens.
Een rust en stilte valt als een deken over ons heen.
In een woord ... ..schitterend!
De zwaluwen zweven laag boven het al rijpende koren.
Op een omgeploegde akker zijn enkele eksters neergestreken.
Op zoek naar iets van hun gading.
De romantiek komt je tegemoet.:545:
Wij bereiden ons voor:
---
op de eerste dag van onze LVK.
---
Hoe zullen wij dit doorstaan ? ... het zal moeilijk worden, ...zeer moeilijk!!
Sedert 16 april 2010 denken wij aan niets anders, al ons handelen spitst zich toe naar dit moment.
Over drieenveertig minuten en zevenentwintig seconden is het zover !!!
Het wordt mij teveel,
Pierre:yeah:

PS: voor al diegenen, welke alles nog moeten doorstaan, wat ik tot op heden heb moeten doorstaan,..... Houd moed- Kop op- Jullie kunnen het, ik weet het zeker.
Ik ben trots op jullie-houdoe

erik1

Lid
Vandaag weer eens langs de dealer geweest, mijn Gl komt in wk38 ipv 36, het was eerst wk 24, er zouden problemen zijn met de leveringen van de dakrailing.
Dus nog maar even geduld hebben.:koffie:

pierre27

Actief lid
Wimv,
sorry ik ben er kapot van!!!
De totaal-kilometerteller stond op 18 kilometer, nu staat hij op 27 kilometer.
Maar ik heb er nog geen kilometer in cq. mee gereden!!!!
Je kent inmiddels mijn vlam???:crazy:
Moet ik nog meer vertellen, ... .... ZIJ heeft die 9 kilometer in onze
mooie nieuwe LVK gereden.
Prettige nacht verder,
Pierre:yeah:

wimv

Actief lid
:722:Maakt niet uit joh, jouw beurt komt nog wel. en uhh, je vlam gaat natuurlijk voor.

pierre27

Actief lid
hé hé hó, hó ... hier de vlam weer!!! ..... ik MOEST van hem de wagen (want dit is niet zomaar een auto hoor) naar huis rijden.
Dus IK mocht het kindje het eerste vasthouden!! Lief he???
En ik kan je verzekeren .......... hij rijdt GE-WEL-DIG!!!:489:
Moest natuurlijk (na 23 jaar in de "oude" auto, die als nieuwigheid elektrische ramen had en idem schuifdak) wel even wennen aan alle toeters en bellen die er STANDAARD in zitten. De dealer had ons tijdens de 'proefrit met zijn uitleg', op een display gewezen, waar je zelfs op ziet, wanneer je naar een andere versnelling moet. Dus daar moet je vooral NIET alsmaar op 'gefocust' zijn. Die eerste krasjes zullen er niet door mij op komen!! De "krassen en butsen" in de oude zijn er ook niet door mij op gekomen!!
Nee hoor, ruzie over een AUTO ......... nee, never nooit niet. :529:
Trouwens .... ik weet niet meer WIE vroeg of het een jongetje of een meisje geworden is ........... een MEISJE!! Want in een gezin met 4 volwassen dochters kan je niet meer met een jongetje aankomen ......... al die moeders!!!!!!!
Dus beste mensen, de foto van de boreling komt morgen, want we hadden meteen visite na thuiskomst en die is lang gebleven. De foto's die we namen hadden niet zo'n leuke achtergrond. Ik beloof jullie ........ hij komt eraan, zo mogelijk morgen.
Ik ga de "uitgeputte jonge vader" instoppen. Hij is er moe van!! laat hem maar even bijkomen. Over een paar dagen de kraamtranen .... ach ik handle het wel hoor. Ervaring he?!!!
Dag dag :cheer:

kornee

Nieuw lid
Beetje balen doe ik toch wel.
Na voorheen altijd auto's, goedkoper dan 1000 euro aangeschaft te hebben, nu de mogelijkheid gekregen om een toet met airco te leasen.
Ben bang dat met deze leveringstijden de airco pas volgend jaar gebruikt zal gaan worden.

inir

Lid
He leuk Kornee, nog iemand met de kleur aqua blue in bestelling! De mijne op 29 mei besteld, levering half september.
Naast Gerke is er volgens mij verder niemand met deze kleur (of toch wel?)
Is er misschien al iemand die een aqua blue (Greenline 1.2 tdi) afgeleverd heeft gekregen? Ben namelijk benieuwd naar foto's.

groetjes, Rinus.

stradje

Actief lid
Die (xxxx - oepsie) Pierre! Hij pakt het toch wel slim aan om gewoon voetbal te kunnen kijken! Kunnen die jongens uit de Amstel-reclames nog een punt aan zuigen.

Ik vroeg mij even af of zijn vlam even over de A67 is gereden?! De hele Strabregtse heide stond "opeens" gisteren in de brand, kort na hun aflevertijdstip!

pierre27

Actief lid
dit wordt nu wel ons afscheid van deze "draad"..

Ach jeetje, wat gaan we deze draad missen, maar ja ........ WIJ hebben hem nu, dus dan moeten we eraf he?? :aangenaam:
Maar zoals beloofd ... ik heb de foto's gemaakt, moest ze wel verkleinen, maar goed, in het klein is ze net zo mooi als groot, toch??
Hoop, dat ze meekomen met het bericht. Zo positief mogelijk genomen natuurlijk he? Want het moet wel duidelijk in beeld, dat ze het goed heeft bij ons.
De kraamheer :1761: is geheel hersteld en het loopt hier weer normaal. Maar ja ... wel af en toe even kijken, of ze er nog staat.
De dochters zijn blij met dit bijzondere "zusje". "Of we zo snel mogelijk langskomen ....... " Ja ho even ..... "Ja maar jullie rijden nu zo zuinig EN je hebt alle tijd en wij werken nog!!! Wat een excuus he??
Maar ja, da's wel weer waar. Maar dan moeten we wel het hele land door, tot in Groningen (hoogste punt), via Haarlem en Roosendaal een rondje maken. We zullen het binnenkort zéker doen. Alles op 1 tank .... en dan houd je nog over ook!!! Da's kicken he?
Goed beste mensen, het was gezellig! We hebben plezier gehad EN er wat van opgestoken.
Pierre27 :yeah:+ vlam :cheer:groeten U en wensen jullie ontzettend veel genot van de binnenkort te ontvangen SKODA FABIA COMFORT 1.2L (al dan niet TDI), GREENLINE. Welke kleur dan ook, het blijft in alle kleuren een ontzettend leuke wagen.
We zullen elkaar vast op de weg wel eens tegenkomen.
Speciaal voor Stradje: het zij je vergeven, dat je namen verwisselt ... en néé dáár heeft vlam niet gereden. Bovendien zat ik in die stoombak achter haar aan!! Ach wat een vreselijke uitdrukking voor onze oude auto, want hij heeft ons zo goed bediend al die jaren. Maar ja .... géén AIRCO!!
Gegroet en we blijven wel stiekem kijken, denk ik, of jullie allemaal snel in je nieuwe auto rijden.

Bijlagen

• verkleind P1040113.jpg
    verkleind P1040113.jpg
    27,8 KB · Weergaven: 95
  • verkleind P1040115.jpg
    verkleind P1040115.jpg
    25,8 KB · Weergaven: 95
  • verkleind P1040119.jpg
    verkleind P1040119.jpg
    29 KB · Weergaven: 81
  • verkleind P1040121.jpg
    verkleind P1040121.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 101
  • verkleind P1040124.jpg
    verkleind P1040124.jpg
    23,1 KB · Weergaven: 140

wimv

Actief lid
Nou ik kan zeggen ZE is hartstikke mooi hoor. Veel plezier ermee en veel veilige kilometers. En voor de rest; zo zie je de familie ook weer wat vaker (en goedkoper).
Wim

Bovenaan Onderaan