dit wordt nu wel ons afscheid van deze "draad"..
Ach jeetje, wat gaan we deze draad missen, maar ja ........
WIJ hebben hem nu, dus dan moeten we eraf he?? :aangenaam:
Maar zoals beloofd ... ik heb de foto's gemaakt, moest ze wel verkleinen, maar goed, in het klein is ze net zo mooi als groot, toch??
Hoop, dat ze meekomen met het bericht. Zo positief mogelijk genomen natuurlijk he? Want het moet wel duidelijk in beeld, dat ze het goed heeft bij ons.
De kraamheer :1761: is geheel hersteld en het loopt hier weer normaal. Maar ja ... wel af en toe even kijken, of ze er nog staat.
De dochters zijn blij met dit bijzondere "zusje". "Of we zo snel mogelijk langskomen ....... "
Ja ho even ..... "Ja maar
jullie rijden nu zo zuinig
EN je hebt alle tijd en
wij werken nog!!! Wat een excuus he??
Maar ja, da's wel weer waar. Maar dan moeten we wel het hele land door, tot in Groningen (hoogste punt), via Haarlem en Roosendaal een rondje maken. We zullen het binnenkort zéker doen. Alles op 1 tank .... en dan houd je nog over ook!!! Da's kicken he?
Goed beste mensen, het was gezellig! We hebben plezier gehad EN er wat van opgestoken.
Pierre27
+ vlam
groeten U en wensen jullie ontzettend veel genot van de binnenkort te ontvangen SKODA FABIA COMFORT 1.2L (al dan niet TDI), GREENLINE. Welke kleur dan ook, het blijft in alle kleuren een ontzettend leuke wagen.
We zullen elkaar vast op de weg wel eens tegenkomen.
Speciaal voor Stradje: het zij je vergeven, dat je namen verwisselt ... en néé dáár heeft vlam niet gereden. Bovendien zat ik in die stoombak achter haar aan!! Ach wat een vreselijke uitdrukking voor onze oude auto, want hij heeft ons zo goed bediend al die jaren. Maar ja .... géén AIRCO!!
Gegroet en we blijven wel stiekem kijken, denk ik, of jullie allemaal snel in je nieuwe auto rijden.