Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

van_der_P

Senior Member
Dat zal dan met een N of misschien al met een P beginnen. En dan nog 2 letters.
Als je de site van de RDW raadpleegt onder particulieren, dan kun je zien welk kenteken het laatst is uit gegeven.

NielsW

Lid
Zou je met je dealer ook kunnen regelen dat die in week 1 van 2011 wordt geleverd of doen dealers daar niet aan?

Ik denk niet dat iemand dat nu zou willen, mijn afleverdatum zal ongeveer midden September zijn, ik ga hem dan niet 3 maanden laten staan bij de dealer.

Als je verwachte levertijd begin december is kan ik het wel begrijpen natuurlijk :)

pierre27

Actief lid
Ik heb zojuist mijn kenteken doorgebeld gekregen,
voor de Gl :xyxthumbs:, die ik morgen ga ophalen.
27-LVK-9 met meldcode 1145.:945:
Zo nu weten jullie, welke letters er nu worden uitgegeven.
Pierre:yeah:

wimv

Actief lid
zou het soms LVR kunnen zijn ?
Dat kenteken was vanmorgen aan de beurt volgens de RdW.

NielsW

Lid
Ik denk niet dat iemand dat nu zou willen, mijn afleverdatum zal ongeveer midden September zijn, ik ga hem dan niet 3 maanden laten staan bij de dealer.

Als je verwachte levertijd begin december is kan ik het wel begrijpen natuurlijk :)

Ik zou de auto nog moeten bestellen. Als ik nu bestel (+ 16 weken) zitten we op eind oktober/begin november. Ik persoonlijk zou dan liever de auto in de eerste week van januari hebben (dus dat die eind december binnen is bij de dealer) omdat dat A financieel voordeliger is voor mij en B het kenteken van 2011 is (wat met latere verkoop weer voordeliger is).

pierre27

Actief lid
het is wel LVK alleen de cijfers kloppen niet. Flauw he??:ahum:
Zo weet je natuurlijk nooit of het wel een echt kenteken is. Hij is inderdaad nog "onbekend", maar we halen hem ook pas morgen op.
Maar ik verzeker je, het is een "Lief (of Leuk) Vriendelijk Karretje", ofwel "Laag Verbruik Koets" (was ook leuk!! dank voor het meedenken).
En IK weet het zeker, want ik ben de 'tegenpartij' :545:van Pierre27 die ook in die auto gaat rijden. :cheer:
Nog 1 nachtje slapen, já ... ik word gewoon meegezogen in het enthousiasme van de Skodafans.
De bevalling is nu echt begonnen hoor!! Help je persen???!!:yeah:

wimv

Actief lid
in ieder geval een SCHITTEREND eindresultaat wat het ook mag zijn (jongen/meisje Skoda) Heel veel plezier ermee en ik hoop dat je nog een beetje slaapt vannacht
ondanks de spanning en de warmte.
Post een foto als je wilt. We zijn allemaal benieuwd.
Wim

pierre27

Actief lid
Het is nacht, .. een stikdonkere nacht, :1439:..de schitterende sterrenhemel valt boven de donkere bosrand destemeer op.
De nachtwind brengt enige lichte verkoeling!
In het donker van de nacht zwoegt een zware vrachtauto voorbij.
Ik kan niet slapen!!!
Sedert half vier lig ik te draaien en ben ten lange leste nu hier op het forum.
Over zeven uur pas gaan wij onze LVK (laag-verbruik-koets ??) ophalen!!
Ben ik daarom zo vroeg wakker??
Natuurlijk niet!!!

Prettige slaapnacht verder,
Pierre:yeah:

stradje

Actief lid
Pierre,

Ik zou even de lakens checken. Ik denk dat jouw vliezen zijn gebroken. Je moet dan niet te lang meer wachten met naar het bevallingscentrum te gaan. Voor je het weet worden de persweeën heftiger en heftiger.

Vandaag wordt jullie LVK-dag: Lekker Voertuig Kopen!

Enjoy. Maar ik zou de kleine niet op je buik leggen ;) !! En probeer ook de navelstreng en de benzineslang bij de pomp niet te verwarren. Die laatste wil je eigenlijk niet doorsnijden!

GO66

Lid
MIjne is gisteren afgeleverd, LVB.
Auto rijdt uitstekend, lekker soepel en vlot.
Bij afleveren zat het lampje voorin los, bleek een pootje lam te zijn. Waarschijnlijk gebeurd bij het monteren van de Parrot microfoon. Prima opgepikt door de verkopers, moet alleen binnenkort even terug voor een nieuw lampje.

stradje

Actief lid
GO66: kun jij vandaag eens als een echte bikkel 1000km ZONDER airco gaan rijden, om hier ook eens wat betere verbruikscijfers te kunnen melden ;)? Al die watjes hier rijden met de airco aan en klagen dan dat het verbruik tegenvalt. Misschien dat er in Duitsland nog veteranen uit het Afrikakorps te vinden zijn voor proefritten zonder airco.

Heel veel plezier met je aanwinst gewenst! Ik wil hem nu ook, verdorie. Hij schijnt de fabriek inmiddels te hebben verlaten, maar de eerder aangegeven aflevering in deze week (26) zit er niet meer in.

GO66

Lid
HAHA ik een bikkel.... ik dacht het niet!!! Speciaal Climatronic genomen, die heeft voor mij maar 2 bedieningsmogelijkheden, automatisch aan en temperatuur instellen. Mijn huis en mijn kantoor heb ik ook met airco, geen wereld meer zonder!!!!!

stradje

Actief lid
GO66: Zonde! Het kon zo'n mooie verbruikstestdag worden met voorspellingen van >35 graden. Mijn scooter rijdt momenteel wel 20% zuiniger dan in de winter! Maar ja, om echte zuinigheidsrecords te bereiken, moet wel die airco uit (doe ik op mijn scooter ook!). Flauw hoor dat je niet wil meewerken ;) !!

Maar we hebben nog hoop: Pierre en zijn mega stoere vlam! Heeft een vlam eigenlijk airco nodig?!

Bovenaan Onderaan