Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Pierre & Vlam, gefeliciteerd met jullie F2
Mooie foto's !
Kan ik ook eens goed zien hoe die van mij er uit gaat zien dan wel met dakrails en zonder trekhaak.
Ik moet HELAAS nog ongeveer 2 weken wachten.
Veel plezier ermee !

RobV

Lid
Heb gisteren mijn Greenline ook op mogen halen. En wat rijd hij lekker zeg. Wij gaan hier zeker geen spijt van krijgen.

Wat foto's toegevoegd :cheer:

Bijlagen

• 1278166623NSkoda_Fabia_1.jpg
    1278166623NSkoda_Fabia_1.jpg
    23,8 KB · Weergaven: 121
  • 1278166646NSkoda_Fabia_2.jpg
    1278166646NSkoda_Fabia_2.jpg
    17,7 KB · Weergaven: 216
  • 1278166673NSkoda_Fabia_3.jpg
    1278166673NSkoda_Fabia_3.jpg
    24,4 KB · Weergaven: 124
  • 1278166692NSkoda_Fabia_4.jpg
    1278166692NSkoda_Fabia_4.jpg
    16,2 KB · Weergaven: 105
@Bart G

Mooi zo'n zwarte Fabia. Ik zie dat er chroomkleur dakdragers zijn gemonteerd. Volgens de dealer waar ik de GL heb besteld kon deze uitsluitend met zwarte dragers worden geleverd!? Ik vind dat prima, maar nu ik de chrome uitvoering kan bewonderen op uw auto dan is dat zeker niet verkeerd. Het lijkt er wel op dat het een beetje blijft tobben met de voorlichting van de Skoda dealer over wat nu wel of niet kan. Zo heeft mijn dealer nooit gesproken over gordijn airbag's en de maxidot. Optie's die ik er zeker wel had bijgenomen.
Veel rijplezier toegewenst!
Osynlig

Bart_G

Lid
Bij Seat hebben ze het dan ook wat duidelijker gedaan; daar kun je Ecomotive simpelweg bestellen als een andere motorvariant. Verder heb je dan volgens mij dezelfde opties.
Maxidot en gordijn-airbags staan wel gewoon in de PRIJSLIJST van de Fabia Greenline, de chromen dakrails dan weer niet, daar staat alleen zwart. Zal dan wel een dealer-optie zijn?

pierre27

Actief lid
hé Bart G ... we hebben toch airco!!???
Leuke reacties, dank allemaal, je ziet dat het wel afkicken is he??

RobV

Lid
Mijn Dakrailing is idd Zilvergrijs meegespoten,omdat ik dat een mooi contrast vond met de LM Velgen,maar dit is achteraf gedaan door de dealer en niet vanuit de fabriek. ;)

stradje

Actief lid
Pierre & RobV: van harte met jullie aanwinst! Jullie posten over een tijdje toch nog wel wat ervaringen en verbruikscijfers, he?! Dat is leuk voor de wachtenden.

Als ik de foto's van Pierre zie ben ik toch blij dat ik ook die kleur krijg.

pierre27

Actief lid
Stradje,
natuurlijk doen wij dat, maar .... ....
dat mag toch niet in dit draadje ????:mad:
Productieschema heet dit draadje, maar ... ... dat is bij ons al gebeurd, dat schema is niet meer van toepassing voor ons.
Desalniettemin niet tegenstaande dat, hou ik jullie op de hoogte!

Tussen haakjes mijn vlam hoorde een rammeltje onder de auto en
gelukkig voor het ging regenen heeft zij het gefikst, ....
niets meer te horen !!!!
Prettig weekend verder,
Pierre:yeah:

Bijlagen

• Auto_pech.jpg
    Auto_pech.jpg
    16,2 KB · Weergaven: 101

stradje

Actief lid
Zojuist telefoontje gekregen dat die van mij binnen is. Volgende week dinsdag wordt deze uitgeleverd.

Wel Domino Grey stoelen maar GEEN two tone interieur. Balen! Ik vind dat Skoda een erg slechte beurt maakt met de productinformatie rond de Greenline. Ze geven toch echt in al het folder materiaal aan dat Domino Grey bekleding wordt gecombineerd met two tone interieur en bij de Greenline geven ze aan dat die te bestellen is in Domino Black en in Domino Grey interieur.

Overigens zit er bij mij kennelijk wel een handgreep boven de bijrijdersplaats (of hadden de anderen zonder gordijn-airbags dat ook)?

corsaar

Senior Member
Ik snap niet dat er nog steeds op dd 6 juli geen behoorlijke folder/
brochure uit is voor de fabia greenline combi, 6 maanden na de aankondiging
erg moeilijk kennelijk. Zo kunnen ze blijven verrassen.

AKP

Lid
Hoera! Gisteren telefoon gehad dat onze auto ook eindelijk binnen is, donderdag wordt het kenteken bekend en als er geen kink meer in de kabel komt, kunnen we hem zaterdag ophalen! De levertijd is dan precies 13 weken, trouwens ook nog eens precies 3 maanden (van 10 april tot 10 juli). De laatste maanden zo gefocust op de levering van de GL dankzij dit leuke forum dat ik af en toe helemaal vergeet dat ik nog een Polo BM in de bestelling heb, en daar nog helemaal niets over weet met betrekking tot de leveringstermijn.

corsaar

Senior Member
Mooi vooruitzicht laat nog even weten wanneer de polo binnen is
om een vergelijking te maken, veel plezier.
Waarom een Polo en een Fabia ? Ben benieuwd welke beter bevalt
Ik denk niet dat een van beide toegeeft.

Bovenaan Onderaan