Dank voor jullie leuke reacties. Is natuurlijk minder leuk als je zit te wachten terwijl anderen hun nieuwe speeltje mogen ontvangen.
Foto van de kale achterkant doe ik hierbij. Even ter info, de auto is met Longlife olie afgeleverd. Dit is een vereiste voor het kunnen overzetten op VOI. Op mijn verzoek zoekt de dealer nogmaals uit of dit mogelijk is. Verder wacht ik op nalevering van een trekhaak (volgens de dealer is er een nieuw model, speciaal voor de GL, met 13-polige stekker. De 7-polige is niet meer leverbaar. Kosten bedragen nu €600,-).
Edit: aan de peilstok zit een labeltje met daarop "LET OP, alleen longlife olie". Heb de foto aangepast.
@Stradje: hoewel ik nog even de mogelijkheden moet verkennen, kwam ik er ook pas na een tijdje achter dat je met de knop info meer info verkrijgt. Idd is het heerlijk om onbezorgd in een grote berg met MP3 te graven. Ook ik gebruik de mappenstructuur (bijv. Kids, klassiek, techno, easy, pop, enz) want dat scheelt weer een hoop zoekwerk. Kids ook blij met hun muziek. En wat helemaal relaxed is, is het multifunctionele stuurwiel. Gewoon vanaf het stuur door de liedjes skippen, erg relaxed.
Een minpuntje: het MDI kastje is toch redelijk zichtbaar waardoor je je gegevensdrager eigenlijk zou moeten verwijderen om het dievengilde geen gelegenheid te geven..... (wellicht dat ik hiervoor nog een klepje maak....).
@Marvin: yep, zoals Peperskoda schrijft, moet je met een föhn de letters warm maken en voorzichtig eraf steken. Gelukkig heeft de dealer dit voor mij gedaan. Maar hij zij dat dit de eerste en laatste is die hij doet. Er kleeft toch een risico aan (vanwege kans op beschadiging van de lak). En als je dan een nieuwe auto met kras probeert af te leveren, zal de klant zijn nieuwe wagen toch niet geheel blij afnemen (understatement).