Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Newbee

Actief lid
Klopt inderdaad. De brillenhouder is wat ondiep zodat je eigenlijk een wat plat model zonnebril moet hebben. Ik heb zelf een bril waarvan de glazen voorlangs je ogen tot aan de slaap lopen en die past er dus niet in. Maar niet getreurd, er zijn wat weinig opbergvakjes. Als je bril niet past kun je altijd spaarkaarten voor het tanken erin opbergen :-) Dus ik heb geen spijt van die €37,- ....

YESSS, morgen krijgen we hem eindelijk! heb hem meteen laten afleveren met zwarte deur dorpel beschermers en een achterklep beschermer :)

We zijn erg benieuwd hoe die rijd en of al dat wachten het waard is geweest :D

stradje

Actief lid
:ot: Eerder noemde ik dit adres voor edelstalen beschermstrips voor de deurposten en de achterbumper: http://www.bsbmetall.de/product_inf...-Skoda-Fabia-Kombi---Baujahr--ab-10-2007.html

Inmiddels heb ik een reactie op mijn email gekregen (online bestellen lukte niet) en de verzendkosten bedragen 12 Euro voor de set. Dat brengt het totaal op 100 Euro. Valt mij zat mee.

Tegen de tijd dat ik ze er op heb zitten maak ik wel even foto's.

Supercows: gefeliciflapstaart!

Mijn vrouw krijgt volgende week maandag haar Toyota Aygo Aspiration Red. Ik had haar aangestoken met dat "zuinige gedoe". ;)

corsaar

Senior Member
@Supercows
natuurlijk is het wachten niet voor niets geweest, wachten is
een vermaak op zich. Veel plezier morgen.

FredV

Banned
YESSS, morgen krijgen we hem eindelijk!

nou Supercows! Gefeilciteerd en ik hoop op vele jaren veilig rijplezier!

Ben vandaag ook nog even bij mn dealer Korterink geweest. Mijn productieweek staat nog steeds op week 35, doch is nog steeds niet door de fabriek bevestigd.

Dealer vertelde dat hij er ook geen peil op kan trekken. Planningen worden naar voren en evenzo velen naar achteren verschoven.

Wat de banden betreft: er stonden twee nog af te leveren GL's op ContiPremiumContact 2, dus geen dunlops.

robbiebee

Actief lid
Mijn Fabia combi Greenline vorige week woensdag besteld, verwachtte levering eind november 2010 levering.... Leuk Sinterklaaskado :baby012: maar duurt nog heeeell lang

corsaar

Senior Member
FredV@
Het komt wel goed Fred ze maken er toch 664 per dag en jij
heb er maar 1 besteld. Misschien gaan netwerken ?
Waar gaan die auto's in vredesnaam allemaal heen.
Naar 80 landen schat ik Nederland krijgt er 3 van de 3320 die per week gemaakt
worden en er staan er 2500 in bestelling.
Voor Nederland minder dan een week werk !

jelex1978

Nieuw lid
Ik heb geluk

Hoi allemaal.

Ik heb geluk met mijn producttie schema.

Ik heb de auto in Juni besteld. Ik kreeg toen productie week 35 door.

Toevallig kwam ik bij de dealer langs en kreeg te horen dat door de Admundsen navigatie niet leverbaar was en dat mijn FCGL pas week 41 in productie ging. Dankzij mijn oplettende verkoper, die direct opbelde naar de importeur is het nu week 36 geworden. Omdat hij de navigatie nu zelf gaat plaatsen. Dat scheel toch weer mooi 5 weken wachten.

Nu kan ik hem rond 20 spetember al rijden.

kan niet wachten....

FredV

Banned
Dankzij mijn oplettende verkoper, die direct opbelde na de dealer is het nu week 36 geworden. Omdat hij de navigatie nu zelf gaat plaatsen. Dat scheel toch weer mooi 5 weken wachten.
quote]

Ik help het je hopen!
De dealer plant nl. niet de productie. Dat doet de fabriek en houdt daarbij met vele factoren rekening, zoals o.a. het logistieke proces.
Wat wel kan is dat jij een auto krijgt die je dealer al eerder had besteld en toevallig aan alle opties voldoet die jij had besteld, muv je Amundsen dan.

jelex1978

Nieuw lid
Sorry Fred ik wil niet onbeleefd doen. Maar het is in ieder geval wel gelukt om de datum weer naar voren te halen. Dus het zal me eerlijk gezgd een zorg zijn wie het doet. Ik heb de planning zelf gezien. Daar kunnen de dealers elke week een update van zien.

Ik zie aan je handtekening dat jij dus 1 weekje eerder aan de beurt bent. Mazzelaar.

FredV

Banned
Sorry Fred ik wil niet onbeleefd doen. Maar het is in ieder geval wel gelukt om de datum weer naar voren te halen. Dus het zal me eerlijk gezgd een zorg zijn wie het doet. Ik heb de planning zelf gezien. Daar kunnen de dealers elke week een update van zien.

Ik zie aan je handtekening dat jij dus 1 weekje eerder aan de beurt bent. Mazzelaar.

Nee hoor Jelex, zo vat ik het ook helemaal niet op:)
En ja, jij bent een mazzelaar als je auto zo snel komt.
Hier op het forum hebben we ook al de gekste afleveringen gezien, vervroegd en vertraagd.

En dat beeld werd vanmiddag ook door mijn dealer bevestigd: ook hij kan er geen peil op trekken omdat de fabriek voortdurend aan t schuiven is. Dus ik help het je hopen.

Mijn auto staat gepland op week 35, maar ook die productiedatum moet nog door de fabriek worden bevestigd.
Sterker nog, mn dealer liet zien dat een auto die deze week in productie zou gaan (naam bij mij bekend omdat ik die las in t systeem) ook nog niet door de fabriek was bevestigd, maw ook die is voor onbepaalde tijd vertraagd.

Tegen de tijd dat mijn auto volgens planning wordt afgeleverd, heb ik 22 weken gewacht.

corsaar

Senior Member
22 weken wachten daar word je niet vrolijk van.
Ik vond 13 weken al veel ik zal mijn zoon even bellen,
dat het voor hem november/december word voor zijn fabia gl.

Ik had toch stiekum wel gehoopt dat alles een beetje meer naar voren zou verschuiven na de Tjechische fabrieksvakantie, als ik me niet vergis zou er nu 95% van de GL productie naar NL komen ipv 85%....nou zal die overstroming in die omgeving ook wel geen goed doen....maar toch...:(

Yuco

Lid
...
Toevallig kwam ik bij de dealer langs en kreeg te horen dat door de Admundsen navigatie niet leverbaar was ....Omdat hij de navigatie nu zelf gaat plaatsen. Dat scheel toch weer mooi 5 weken wachten.

Hoezo is het Amundsen navi niet leverbaar?

FredV

Banned
Hoezo is het Amundsen navi niet leverbaar?

Bij VW Polo is iig de aflevering tenminste twee weken vertraagd bij auto's met Amundsen, dus zal wel aan de toelevering liggen.
Die vertraging was officieel. VW-dealer had overzicht van alle vertragingen en waardoor.
Helaas kon hij niet bij t Skoda-overzicht.

Bovenaan Onderaan