Sorry Fred ik wil niet onbeleefd doen. Maar het is in ieder geval wel gelukt om de datum weer naar voren te halen. Dus het zal me eerlijk gezgd een zorg zijn wie het doet. Ik heb de planning zelf gezien. Daar kunnen de dealers elke week een update van zien.
Ik zie aan je handtekening dat jij dus 1 weekje eerder aan de beurt bent. Mazzelaar.
Nee hoor Jelex, zo vat ik het ook helemaal niet op
En ja, jij bent een mazzelaar als je auto zo snel komt.
Hier op het forum hebben we ook al de gekste afleveringen gezien, vervroegd en vertraagd.
En dat beeld werd vanmiddag ook door mijn dealer bevestigd: ook hij kan er geen peil op trekken omdat de fabriek voortdurend aan t schuiven is. Dus ik help het je hopen.
Mijn auto staat gepland op week 35, maar ook die productiedatum moet nog door de fabriek worden bevestigd.
Sterker nog, mn dealer liet zien dat een auto die deze week in productie zou gaan (naam bij mij bekend omdat ik die las in t systeem) ook nog niet door de fabriek was bevestigd, maw ook die is voor onbepaalde tijd vertraagd.
Tegen de tijd dat mijn auto volgens planning wordt afgeleverd, heb ik 22 weken gewacht.