Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

NielsW

Lid
Fred is zijn aantal posts aan het opkrikken om zo eerder senior member te worden :D
Het gaat over iets wat openbaar begon, toen via PB werd gecommuniceerd en daarna openbaar bedankt wordt. lekker helder:smirk:

Nou wij hebben onze witte greenline sinds gisteren :) kan alleen maar zeggen wat een HEERLIJKE auto. Ik vind hem best rap optrekken hoor! Wij zijn er 10 jaar op vooruit gegaan en dat merk je absoluut!

Fantastische auto, de 1e 100 km al op teller :)

stradje

Actief lid
Supercows: en gelijk aangemeld op www.spritmonitor.de! That's the "sprit", o nee "spirit"!"

Leuk he, dat iedereen echt direct in zijn sas is met de GL. Bij ons is het enthousiasme na 3500km nog steeds even groot. Alleen het ratelen/roffelen bij de koude start is erg wennen.

Hallo,

Onze wagen is dinsdag bij de garage aangekomen. Met wat geluk gaan we er morgen voormiddag om en anders zal het voor maandag zijn.

Het is wel geen GL, maar de gewone 1.2 TDI (ben een belg he, de GL is hier niet voordeliger)

Het is een rallye green met 2kleurig interieur geworden. ben eens benieuwd. Meer uitleg kan je in mijn meet&greet topic vinden.

Wagen is besteld 28 mei en geproduceerd op 30 juli (2 weken later dan eerst vermeld) Door het verlof van onze garage is de wagen nu pas geleverd...

Foto's volgen.

Grtz
David

Supercows: en gelijk aangemeld op www.spritmonitor.de! That's the "sprit", o nee "spirit"!"

Leuk he, dat iedereen echt direct in zijn sas is met de GL. Bij ons is het enthousiasme na 3500km nog steeds even groot. Alleen het ratelen/roffelen bij de koude start is erg wennen.

Dat ratelen is idd even wennen/apart, alle diesels doen dit wel een beetje! over dat trage doortrekken.. Die mensen hebben wellicht nooit diesel gereden. Ik ken niet anders, deze vliegt er daarna lekker doorheen hoor :D
alles behalve traag! moet je eens in zo'n Renault 1.5 dci rijden das pas traag :tongue:

idd die 1.5 DCI is trager maar als je van veel merken de basisdiesel (basis benzine trouwens ook) neemt zijn ze niet echt veel sneller of trager.

Heb je al wat meer foto's van je nieuwe bolide kunnen maken SuperCows?

FredV

Banned
Stond woensdag in Rouveen een zwarte GL in de showroom zonder maxiDot.
Dus in afwachting van aflevering in de showroom voor kijkers en aspirant kopers.
Want met de huidige levertijden moet die wel verkocht zijn...

Zeker niet aan toe gekomen een paar mooie plaatsjes te schieten??
Foto's van de Black Magic zijn er nog steeds nauwelijks.....

FredV

Banned
Foto's van de Black Magic zijn er nog steeds nauwelijks.....
Morgen (vrijdag) kom ik weer in de buurt (dealer is ca. 40 km van mn huis weg)
Zal ff fototoestel meenemen en kijken of ik wat kan schieten.
Hoop dat die dan nog in de showroom staat of anders de demo, die is ook Black Magic.
Ik laat het morgenavond weten.

Heb helaas maar 1 foto, maar dan krijg je n idee. Ik zal binnenkort wat foto's maken.
black%20pearl.JPG

Wij zijn onze deze morgen gaan afhalen. Was er direct verliefd op. Bij ons is het wel de gewone 1.2 TDI, niet de GL dus... zoals eerder al gezegd, in België is een GL niet voordeliger. Hebben uiteindelijk een kleine 13 weken moeten wachten, maar 2 weken hiervan zijn door het verlof van onze garage. Skoda deed er dus 11 weken over.

fabiacombi.jpg

Heb ook al fotos in men album gezet, het is eentje in rallye green met 2kleurig interieur, redelijk uniek hier denk ik.

http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=487

Laat jullie reacties maar horen.

corsaar

Senior Member
BELSKOFAB @ mooi hoor ik kan me voorstellen dat je direct verliefd ben,
en hij is groener dan je gras, gefeliciteerd.

stradje

Actief lid
BELSKOFAB: Hij ziet er top uit. Dat 2-kleurig interieur maakt hem inderdaad een stuk lichter. Ik baal nog steeds dat ze dat ook niet gewoon bij de GL uitleverden, zoals eerder beloofd. Bij mij is ook alleen het middengedeelte van de stoel grijs en zijn de randen zwart.

Jij bent trouwens wel het levende bewijs van de stelling dat het gras van de buren altijd groener is.

Bovenaan Onderaan